همشهری آنلاین: عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ از موفقیت تیم‌های ایرانی در لیگ روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک و لیگ رقابت‌های فنی روبات‌های فوتبالیست مسابقات روبوکاپ 2010 سنگاپور خبر داد

احسان میهن خواه با اشاره به جزئیات رقابت‌های ربوکاپ جهانی 2010 افزود: چهاردهمین رقابت‌های جهانی 2010 در کشور سنگاپور برگزار شد که در آن 500 تیم از کشورهای جهان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی تعداد تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها را 48 تیم عنوان کرد و اظهار داشت: از ایران 130 نفر در قالب 48 تیم دانش آموزی و دانشجویی اعزام شدند که تقریبا در کلیه لیگ‌های موجود در این دوره از رقابت ها نماینده‌ای از ایران حضور داشتند.

عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ با اشاره به وضعیت تیم‌ها در چهاردهمین دوره رقابت‌های روبوکاپ جهانی اضافه کرد: تیم‌های ایرانی در لیگ روبات‌های خانگی و امداد و نجات مقام قابل توجهی به دست نیاوردند اما در لیگ روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک موفقیت‌های چشمگیری را کسب کردند.

به گفته وی تیم‌های ایران در لیگ روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک مقام سوم جهانی و در لیگ رقابت‌های فنی روبات‌های فوتبالیست مقام اول را به دست آوردند.

میهن خواه به وضعیت تیم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اشاره کرد و ادامه داد: از این دانشگاه دو تیم در لیگ‌های روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک و امداد و نجات پذیرفته شدند که تیم روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک به دلیل مقارن شدن این رقابت‌ها با امتحانات پایان ترم به این دوره از رقابت‌ها راه نیافتند از تیم روبات امداد و نجات نیز 3 نفر اعزام شدند که تا مرحله نیمه نهایی راه یافت اما به مرحله نهایی نرسیدند.

عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ با تاکید بر اینکه نتایج نهایی این دوره از رقابت‌های جهانی تاکنون جمع بندی نشده است، یادآور شد: نتایج نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شده اما تاکنون جمع بندی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه جدول رتبه‌بندی تیم‌ها از سوی فدراسیون جهانی روبوکاپ اعلام نشده است، اضافه کرد: جمع‌بندی نتایج تیم‌های ایرانی نیز با همکاری کمیته روبوکاپ ایران نیز در دستور کار قرار دارد که با نهایی شدن آن نتایج اعلام می‌شود.

کد خبر 110610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز