سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرگرمی‌های خانگی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و شرکت اپل می‌خواهد پیشگام این رقابت باشد

Set-top-box یا STB شرکت اپل که دستگاه تبدیل کننده سیگنال به تصاویر قابل رویت روی مانیتور یا صفحه تلویزیون می‌باشد از محبوبیت خاصی بین منتقدین و باز دیدکنندگان و حتی خود شرکت Apple برخوردار نبوده است تا آنجا که مدیر این شرکت آقای استیو جابزدر سال 2007 در وال استریپ ژورنال به آن عنوان "سرگرمی" اطلاق نموده است.

کانال سینمایی و فیلم‌های تحت وب مانندNet flix از استقبال قابل توجهی بهره‌مند هستند و جایگاه اصلی خود را در بین کاربران پیدا کرده است، لذا شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل به زودی تلویزیون‌هایی با قابلیت استفاده برای کانال‌های سینمایی online را روانه بازار خواهد نمود.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، تلویزیون اپل که در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌گردد مشخصات منحصر به فردی را دارا می‌باشد که از آنها می‌توان به وضوح تصویر1080 p HD و قابلیت ذخیره اطلاعات به صورتCloud Storage به جای استفاده ازhard drive اشاره نمود.

این دستگاه که قابل استفاده برای فیلم، موزیک و برنامه‌های تلویزیونی می‌باشد با قیمت نا چیز 99دلار عرضه خواهد شد.

در چنین رقابتی شدید و با وجود محصولات متنوعی مثل Blue ray player و یاSet–top–boxشرکت Roku ،عرضه تلویزیون شرکت اپل تاثیرگذاری بیشتری را بر رقابتی شدن بازار این نوع محصولات داشته و عرصه را بر دیگر رقبا و همچنین شرکت اپل تنگ‌تر خواهد نمود.

www.itna.ir

کد خبر 110602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز