همشهری آنلاین: شرکت گوگل برای کاربران علاقمند به فوتبال خود توری سه بعدی عرضه کرده که کاربران با کمک آن بتوانند در فضای مجازی گوگل ارث یا دیگر جهان‌های مجازی گوگلی به دیدار ورزشگاه‌های برگزار کننده بازی‌های جام جهانی بروند

اگر نمی‌توانید برای دیدن بازی‌های جام جهانی آفریقای جنوبی به این کشور سفر کنید چرا با مشاهده سه بعدی بازی‌ها، سفری مجازی به ورزشگاههای میزبان نداشته باشید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، گوگل توری سه بعدی را از 10 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و 9 شهر میزبان آفریقایی بر روی برنامه گوگل ارث یا Earth View ارائه کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تصاویر هفت تا 10 ورزشگاهی که رقابت‌های جام جهانی در آنها برگزار خواهد شد را از نزدیک مشاهده کنند.

در عین حال امکان مشاهده این ورزشگاه‌ها در برنامه Street View نیز وجود دارد. کاربران می‌توانند ورزشگاههای Soccer City در ژوهانسبورگ، پیتر موگابه در پولوان و موسس مابیدا در دوربان را در جهان مجازی این برنامه از نزدیک ببینند.

این تور سه بعدی تصاویری از هر یک از این ورزشگاه‌ها را نمایش داده و کاربران می‌توانند بر فراز شهرهای میزبان بازی‌ها به پرواز درآیند.

کد خبر 109435

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز