همشهری آنلاین: دبیران کل باشگاه‌های جوناک نیجریه و کاوازاکی ژاپن در نامه‌هایی جداگانه به محمد رضا ساکت قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر باشگاه‌های ایران را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، در نامه دبیرکل باشگاه نیجریه‌ای که از باشگاه‌های خواهرخوانده سپاهان می‌باشد، آمده است: "این قهرمانی شیرین، ما را به عنوان باشگاه دوست و خواهرخوانده شما در نیجریه شاد و خشنود کرد. امیدوارم این افتخارات را با قدرت بیشتر ادامه دهید و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور تیم فوتبال سپاهان در نیجریه و انجام دیدارهای دوستانه با این تیم در کشورمان باشیم .

باشگاه‌های نیجریه و ایران می‌توانند به عنوان نمایندگانی از قاره‌های آفریقا و آسیا برنامه‌های ورزشی مشترکی را بایکدیگر داشته باشند و سپاهان بهترین گزینه برای آغاز جدی این همکاری‌هاست. "

هم‌چنین در نامه دبیر کل باشگاه کاوازاکی ژاپن هم آمده است: "دوستان و همکارانمان در باشگاه کاوازاکی از قهرمانی باشگاه سپاهان ایران به عنوان یکی از باشگاه‌های طرف همکاری و خواهرخوانده خشنود شدند. خبر قهرمانی‌تان خبر مسرت‌بخشی بود که باعث شد یک بار دیگر قدرتتان را در ایران به نمایش بگذارید. امیدوارم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 بتوانید همچون درخششتان در لیگ ایران به مراحل نهایی این مسابقات صعود کنید. باشگاه کاوازاکی صمیمانه این قهرمانی را به همه هواداران باشگاه سپاهان ایران تبریک می‌گوید."

کد خبر 108304

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز