همشهری آنلاین: معاون حقوقی شهردار تهران گفت: سه شرکت «پیک بادپا»، «خودرو سرویس شهر» و «بیمه شهر» برای ادامه فعالیت خود به تعاونی صندوق کارکنان شهرداری تهران واگذار شد.

محمد تقوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه یک مجموعه تعاونی در کنار صندوق کارکنان شهرداری تهران تشکیل شده است، افزود: سه شرکت واگذار شده به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری برای ادامه فعالیت خود به تعاونی صندوق واگذار می‌شود و به این ترتیب مساله منع مداخله صندوق در پروژه‌های شهرداری حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله در راستای جلب نظر اعضای شورای شهر تهران است، گفت: پس از اعتراض شورا به نحوه فعالیت صندوق، تاکنون هیچ قرارداد جدیدی با این صندوق منعقد نشده و این پس نیز در مورد کل قراردادهای قبلی تعیین تکلیف خواهد شد.

گفتنی است، اعضای شورای شهر تهران در دویست و چهل و سومین جلسه خود و در پی اجرای قانون «منع مداخله مقامات و کارکنان دولت و شهرداری و معاملات دولت و شهرداری» طرح ابطال معاملات و قراردادهای شهرداری تهران با صندوق ذخیره کارکنان شهرداری را تصویب کردند و بر این اساس قرار بود پروژه‌های واگذار شده به این صندوق ابطال شود.

کد خبر 106975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز