مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 8 از افتتاح ششمین پایگاه اورژانس در شرق تهران خبر داد

به گزارش تهران سما به نقل از روابط عمومی منطقه 8، محمد رضا گودرزی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به بافت فرسوده محله نظام‌آباد و عرض کم خیابان‌های این محدوده امکان خدمات سریع در محله‌های غربی منطقه فراهم نبود، به همین دلیل ششمین کانکس اورژانس منطقه در محدوده مسیل پل باختر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به ساخت 2 ایستگاه آتش‌نشانی در غرب و شرق منطقه افزود: امیدوارم با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها، در سال‌89 زمان خدمات امدادی در بخش آتش‌نشانی هم کاهش یابد.

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه8 گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه برای روزهای بحرانی در 3 بخش آمادگی، پیشگیری و مقابله، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد که بیشتر فعالیت‌های بخش آمادگی، با همکاری سازمان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به مانورهای انجام شده در منطقه 8 در زمینه آمادگی برای روزهای بحرانی افزود: با نگاهی به تعداد سوله‌های بحران، پایگاه‌های اورژانس و ایستگاه‌های آتش‌نشانی، سازمان‌های خدماتی و امدادی، حدود 85 درصد برای مقابله با روزهای بحرانی آماده هستند. گودرزی تصریح کرد: درحال حاضر 3 گروه از داوطلبان گروه دوام در محله‌های فدک، کرمان و تسلیحات، دوره‌های آموزشی را به‌طور کامل فرا‌گرفته‌اند.

وی افزود: تا سال 91، 13گروه دوام در 13محله منطقه 8 فعال می‌شوند تا زمان بروز حادثه به آسیب دیدگان کمک کنند.

کد خبر 104840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز