مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

دهکده سلامت با برپایی 20 ایستگاه در حاشیه بزرگراه شهید ستاری آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان غرب تهران است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، عباس بابازاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت گفت: بیش از 75 برنامه متنوع آموزشی با محوریت سلامت شهری و شهروندی در خانه‌های سلامت، مراکز آموزشی و فرهنگی و مساجد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی دهکده سلامت در سرای محله باغ‌فیض، افزود: دهکده سلامت با هماهنگی و حضور سازمان‌ها و نهادهای خدماتی چون انتقال خون، هلال احمر، آتش‌نشانی، افزایش ستاد بحران و همچنین تشکل‌ها و کانون‌های مردمی از قبیل کانون سالمندان و خیرین به‌مدت یک هفته در 20 ایستگاه برپاست.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دهکده سلامت جنب بوستان کاج مستقر است همزمان با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی امکان اجرای برنامه‌های ورزشی نیز فراهم شده است.

بابازاده برپایی همایش ورزشی و تندرستی در پارک کوهسار را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت بر شمرد و گفت: به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی عمومی در بخش سلامت با برپایی ایستگاه‌های سلامت و همچنین فعالیت خانه‌های سلامت، خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هفت‌گانه، مسابقات فرهنگی با موضوع سلامت و تغذیه در مدارس سطح منطقه اجرا می‌شود. بابازاده موضوعات متنوع آموزشی، اجرای تئاتر آموزشی با موضوع سلامت و همچنین مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد.

کد خبر 104748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز