دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور ضمن تبریک مجدد سال نوع، صله ارحام را از سنت های خوب ایرانیان در نوروز خواند و گفت: صله ارحام در واقع جوشش عاطفه و پیوند دهنده اعماق جان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمود احمدی نژاد که پیش از ظهر امروزبه طور سرزده در مرکز طبی کودکان حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه صله ارحام از سنت های نیک و دستور پیامبر اسلام است، گفت: اساس انسانیت بر لطف و عاطفه است ، اگر عاطفه ای وجود نداشته باشد جامعه به حیاط سعادتمند خود دست پیدا نخواهد کرد..
وی افزود: صله ارحام در واقع جوشش عاطفه انسانی است که این فرهنگ غنی و با ارزش در نزد ایرانیان وجود دارد که از این باب باید خداوند را شاکر باشیم.
ریس قوه مجریه همچنین ضمن تشکر از زحمات تمامی پرستاران و پزشکانی که در این ایام در بیمارستانها حضور دارند و خدمتگذار مردم هستند، گفت: شغل پرستاری از جمله مشاغلی است که از جایگاه بالایی برخورداراست، بخصوص پرستارانی که در بخش کودکان خدمت می کنند.
دکتر احمدی نژاد همچنین با اشاره به امکانات موجود در مرکز طبی کودکان گفت: این مرکز از جمله مراکز پیشرفته ایران در بخش کودکان است که امکانات خوبی نیز در اختیار دارد .
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در سایر استانهای کشور نیز اینچنین مراکزی را راه اندازی کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتری را به هموطنان خود ارائه دهیم.
در این بازدید سرزده رییس جمهور که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، دکتر محمود احمدی نژاد، ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز طبی کودکان و عیادت از کودکان بستری ، با مادران حاضر در این مرکز به طور صمیمی و رودرو به گفتگو پرداخت.
وی ضمن شنیدن مشکلات برخی از افراد حاضر در این مرکز ،شخصا دستور رسیدگی برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.
دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه این بازدید با خانواده هایی که برای درمان کودکان خود در اورژانس این مرکز حضور داشتند نیز به طور صمیمی دیدار و شخصا نامه های آنان را دریافت کرد.
کد خبر 103799

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز