مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروه اقتصادی: وزیر راه و ترابری که پس از مسدود شدن آزادراه تهران - پردیس وعده بازگشایی این مسیر تا نوروز امسال را داده بود اخیرا اعلام کرده است، این آزادراه تا خردادماه سال آینده هم به بهره‌برداری نمی‌رسد.

این دیدگاه وزیر راه و ترابری در حالی مطرح می‌شود که در چند هفته اخیر اخباری مبنی بر ریزش تونل شماره 4 آزادراه تهران – پردیس منتشر شده و موجب شد تا مسعود رهنما، معاون ساخت و توسعه این وزارتخانه وعده افتتاح آزادراه مذکور را تا تیر ماه سال آینده مطرح کند.

با وجود این، حمید بهبهانی که پیش از این ریزش حداقل 20 بار برای احداث هر تونل را امری عادی قلمداد کرده بود، اخیرا در مراسم افتتاح آزادراه خرم‌آباد - پل زال بدون اشاره به‌علت تاخیر در تحقق وعده بهره‌برداری از آزادراه تهران - پردیس تنها اعلام کرده است که این آزادراه تا پیش از خرداد سال آینده به بهره‌برداری نخواهد رسید.

وعده تازه وزیر راه و ترابری در زمینه بهره‌برداری از آزادراه تهران - پردیس بیانگر مشکلات ایجاد شده در انجام عملیات اجرایی این پروژه است که با اعلام برخی دیدگاه‌ها در زمینه ریزش تونل پردیس به اوج خود رسید، گرچه مسئولان وزارت راه‌و‌ترابری اخبار مذکور را تکذیب کرده یا این ریزش را جزئی قلمداد کردند.

کد خبر 103608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز