گروه شهری: مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: تا پایان اسفند ماه تمام اتوبوس‌های برون شهری تهران مجهز به کتابخانه‌ می‌شوند.

ولی آذروش ضمن اعلام این مطلب گفت: در طرح استقبال از بهار امسال برنامه‌های شاد، متنوع و آموزنده مطابق با آموزه‌های دینی و ملّی را تدارک دیده‌ایم که ان‌شاءالله همه آنها را به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

وی گفت: در ایام سفرهای نوروزی که اوج ترددهای برون شهری است حدود 8 هزار اتوبوس از پایانه‌های شهر تهران به اقصی‌نقاط کشور سرویس‌دهی می‌کنند و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مسافرین این اتوبوس‌ها فعالیت جهادی بزرگی را می‌طلبد.

رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور ادامه داد: در تمامی اتوبوس‌های برون‌شهری کتابخانه‌های بسیار شیک و مجهزی نصب خواهد شد و ایام فراغت مسافرین در طول سفر را با کتاب‌های متنوع پرخواهیم کرد.

آذروش گفت: برای تمام سنین مختلف کتاب‌های متناسب و درخور شأن آنها در اتوبوس قرار داده می‌شود تا آنها بتوانند با حق انتخاب کافی، کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها با تقدیر و تشکر از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: انصافاً در دوره مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همکاری‌های بسیار مثبت و سازنده‌ای با سازمان پایانه‌ها صورت گرفته که کمک در راه‌اندازی کتابخانه در داخل اتوبوس‌ها یکی از این اقدامات است.

آذروش گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، شروع عملیات کتابخانه‌دار شدن اتوبوس از پایانه بیهقی آغاز و در ادامه اتوبوس‌های تمام پایانه‌ها مجهز به کتابخانه خواهند شد.

کد خبر 102291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز