وزیر اقتصاد با بیان اینکه اقتصاد ایران در پی بروز بحران مالی جهانی، رشد کندی داشته اما رشد آن منفی نشده است،افزود:

اقتصاد ایران در سال‌های گذشته به‌دلیل افزایش قیمت نفت رشدی شتابان داشت که این امر با کاهش قیمت نفت و خشکسالی با افت مواجه شده بود اما با بهبود شرایط جوی و قیمت نفت رشد اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت.

سید شمس‌الدین حسینی گفت: ایران در بخش تجارت کالا و خدمات شرایط سهلی را داراست، اما در بخش بازارهای مالی باید فضا‌سازی‌ برای تسهیل شرایط صوت گیرد.

دستگاه‌ها عیدی کارمندان را پرداخت کنند

دلیل عدم‌ پرداخت عیدی برخی از کارمندان، مراجعه نکردن دستگاه مورد‌نظر به خزانه‌داری کل کشور برای ارائه درخواست دریافت وجه عیدی بوده است.وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز عیدی 300‌هزار تومانی کارمندان به حساب آنان خبر داد و گفت: کارمندانی که عیدی خود را دریافت نکرده‌اند، دستگاه‌های مربوطه آنها درخواست خود را ارائه نداده‌اند.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، بیستم بهمن‌ماه طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، آنان را مکلف کرد عیدی کارکنان خود را حداکثر همزمان با پرداخت حقوق بهمن ماه از محل بودجه مصوب، پرداخت کنند، اما گویا برخی از کارمندان هنوز عیدی خود را دریافت نکرده‌اند.

5اسفند نیز وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه  در بهمن ماه امسال 100 درصد عیدی کارمندان را از محل خزانه به دستگاه‌های اجرایی متقاضی پرداخت کرده‌ایم، گفت: مصوبه هیات وزیران پیش از دهه فجر دریافت شده بود، لذا آمادگی خود را برای پرداخت عیدی به تمام دستگاه‌ها اعلام کردیم.

کد خبر 102283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز