جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعتصاب کارکنان بخش پالایش شرکت توتال فرانسه با توقف فزاینده همه فعالیت‌ها تشدید شد

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، دولت فرانسه در پی این اعتصاب کریستوف دو مارژری Christophe de Margerie مدیر عامل توتال را به گفتگو دعوت کرد تا از بروز کمبود بنزین در
این کشور جلوگیری کند.

کریستین لاگارد وزیر اقتصاد فرانسه در سومین روز اعتصاب کارکنان توتال ابراز اطمینان کرد این کشور با کمبود بنزین روبرو نشود چون دلیل جدی برای این کار وجود ندارد.

مدیریت توتال امروز به خبرگزاری فرانسه گفت: بعد از موافقت کارکنان اعتصاب کننده برای ادامه یک اعتصاب نامحدود، توقف فعالیت بخش پالایش از سر گرفته شد و هفت انبار از مجموع سی و یک انبار این گروه را در بر گرفت.

اتحادیه ها که بر تصمیم تعطیلی یکی از شش پالایشگاه فرانسوی گروه توتال در دانکرک واقع در شمال این کشور معترض هستند، به توقف تهیه سوخت در روزهای آینده تهدید کرده اند.

کریستین استروسی وزیر صنایع فرانسه با تشکیل جلسه با مارژری از او خواست در چارچوب تصمیمات گروه به کارکنان این شرکت اطمینان دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، اتحادیه صنایع نفتی فرانسه با اشاره به اینکه انبارهای نفتی این کشور فقط می‌تواند ده تا بیست روز سوخت مصرفی را تهیه کند، احتمال بروز مشکلات در زمینه تهیه سوخت را تایید کرد.

کد خبر 101842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز