همشهر آنلاین: رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی و هوشیاری ملت‌ها و گروههای مقاومت منطقه گفت: امروز جبهه مقاومت برخلاف دهه های گذشته جبهه ای مقاوم، متحد و یکپارچه است.

به گزارش ایسنا دکتر محمود احمدی نژاد در دیدار «رمضان عبدالله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، منطقه خاورمیانه را تعیین کننده سرنوشت کل جهان دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیانش در موضع ضعف هستند و جبهه مقاومت ملتها در موضع توانمندی و قدرت قرار دارد .

رئیس جمهور تصریح کرد: مطمئن هستم در آینده نزدیک سازشکاران و کسانی که حاضرند به خاطر مطامع دنیا سرنوشت یک ملت مظلوم را به حراج بگذارند از صحنه روزگار حذف خواهند شد.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی بعد از گذشت 31 سال همچنان با قوت و استواری راه خود را طی می‌کند و نسل جوان امروز این حرکت را پشت سر رهبری انقلاب با قوت ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی، نقطه ثقل جهان و مرکز دشمنی غرب با جهان اسلام تبدیل شده است خاطر نشان کرد: امروز مستضعفین جهان برای رویارویی با جبهه استکبار به جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته اند و مردم فلسطین نیز بعنوان سربازانی در این مسیر مبارک، یکدل و همراه با سایر نیروهای منطقه در کنار ایران و علیه جبهه استکبار قرار دارد.

کد خبر 101254

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز