همشهری‌آنلاین: سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور اعلام کرد:

بارش برف و باران طی روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور موجب طغیان رودخانه های مسیر، آب گرفتگی و مسدود شدن چند راه ارتباطی کشور شده است

به گزارش روز جمعه گروه اقتصادی ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: محور سیرجان - بندرعباس واقع در استان هرمزگان بدلیل بارش شدید باران، طغیان رودخانه های مسیر و آب بردگی قسمتی از یک پل ارتباطی در محدوده قطب آباد از ساعت 7و 30 دقیقه بامداد امروز تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین محور شمشک به دیزین واقع در استان تهران با توجه به بارش برف سنگین و سقوط بهمن از ساعت 21 و 30 دقیقه پنج شنبه شب تا بهبود وضعیت، مسدود خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: محور زاهدان - بم در سیستان و بلوچستان نیز به علت طوفان شدید شن و ماسه و نبود دید کافی از ساعت هفت بامداد روز جاری جمعه، مسدود شده و تا اطلاع بعدی این وضعیت تداوم دارد.

در اطلاعیه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای آمده است :سایر راه های ارتباطی کشور در حال حاضر باز و تردد در آنها جریان دارد.

وزارت راه وترابری به رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد عبور از مسیرهای کوهستانی و برفگیر کشور را دارند توصیه کرد وسیله نقلیه خود را به لوازم و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

کد خبر 100998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز