جمعه ۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سازمان هواشناسی کشور از بارش مجدد برف و باران از 11 بهمن در کشور خبر داد.

تهرانی‌ها در حالی که امروز پس از گذشت بیش از یک ماه از آغاز فصل زمستان، بالاخره رنگ برف زمستانی را دیدند، سازمان هواشناسی کشور از بارش مجدد برف و باران از یکشنبه در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان هواشناسی، نقشه‌های پیشیابی نشان می‌دهد در روز شنبه برای نوار شمالی کشور بارش باران و برف پراکنده، وزش باد و در اکثر نقاط افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با گذر جریانات تراز میانی جو از غرب کشور ابتدا در روز یکشنبه شمال غرب، غرب و جنوب غرب و در روز دوشنبه علاوه بر مناطق غربی به تدریج دامنه‌های البرز، استان‌های واقع در مرکز و سپس مناطق شرقی کشور تحت تاثیر این جریان قرار می‌گیرد که به این ترتیب برای این مناطق افزایش ابر، بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس سازمان هواشناسی کشور در روز شنبه آسمان تهران را نیمه ابری در پاره‌ای نقاط با غبار صبحگاهی، در اواخر وقت با افزایش ابر پیش‌بینی کرد که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز با دو درجه افزایش به چهار و 10 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

شایان ذکر است، در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری در پاره‌ای نقاط ابری، در برخی ساعات با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز به سه و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 100500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز