سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

آتیلا پسیانی هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر، از آتیلا پسیانی که ازجمله هنرمندان شناخته شده و صاحب سبک تئاتر ایران است و با تأسیس گروه تئاتر بازی در سال 1368 آثاری را در عرصه تئاتر ایران کارگردانی و بازی کرده تقدیر می‌شود.

این هنرمند تئاتر علاوه بر خلق آثار نمایشی قابل توجه، هنرمندان جوان شایسته‌ای نظیر امیررضا کوهستانی، همایون غنی‌زاده، جلال تهرانی، عاطفه تهرانی و اصغر دشتی را در جهت رشد و معرفی به تئاتر ایران و جهان حمایت کرده است. پسیانی در حال حاضر با نمایش ساعت صفر در بخش مهمان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

دیگر تنها نیستم

محمدعلی طالبی فیلم تلویزیونی «دیگر تنها نیستم» را مقابل دوربین می‌برد. به گزارش مهر، فیلمنامه این فیلم را محمدرضا یوسفی و محمدعلی طالبی نوشته‌اند. داستان این فیلم درباره زندگی پیرمردی سالخورده در تهران است.

طالبی این فیلم را با آماده شدن شرایط کلید می‌زند. دیگر تنها نیستم، نام موقت است و تغییر می‌کند. این فیلم برای پخش از شبکه 4 تولید می‌شود و کارگردان از بازیگران حرفه‌ای برای حضور در این فیلم استفاده می‌کند. علی‌محمد قاسمی تصویربردار این فیلم 90 دقیقه‌ای  است.

محمدعلی طالبی فیلم‌ تلویزیونی علفزار را به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به‌زودی کارگردانی می‌کند. این کارگردان فیلم‌های سینمایی دیوار، تیک تاک، چکمه، کیسه برنج و... را در کارنامه دارد.

کد خبر 100368

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز