رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران گفت:

تجربه‌های شهرداری تهران در زمینه‌ فعالیت‌های مختلف شهری با برقراری تعامل و ارتباط مسئولان با یکدیگر، به دیگر شهرها نیز منتقل می‌شود و می‌توان از این تجربیات و دیدگاه‌ها به خوبی استفاده کرد.

به گزارش سما، سید حجت‌الله موسوی در حاشیه بازدید مدیران شهری شهرستان‌های کشور از شهرداری تهران با بیان این مطلب اظهار داشت : شهردار تهران با مدیریت مدبرانه و دقیق چه در زمان جنگ و چه اکنون، کارها را در اوج انجام می‌دهد و در شهرداری تهران فعالیت‌ها را با قدرت و انرژی پیش می‌برد؛ هرچند که بعضی‌ها تلاش دارند این اقدامات و فعالیت‌ها را به گونه دیگری جلوه دهند.

وی با اشاره به پروژه‌هایی مانند تونل توحید و برج میلاد که توسط این گروه مورد بازدید قرار گرفت، بیان داشت :‌ تونل توحید مایه افتخار و غرور ایرانیان است که با این فناوری و در این مدت زمان کوتاه و با وجود مشکلات مربوط به تهران مانند وضعیت و جنس زمین  کار را انجام می‌دهند و امیدوارم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

موسوی همچنین برج میلاد را نماد مدرنیته خواند و افزود: ‌در دیگر شهرها شاید اجرای چنین پروژه‌هایی مورد نیاز نباشد اما تکرار تجربیاتی مانند سرای محلات بسیار با اهمیت است و می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

شایان ذکر است، مدیران شهری دیگر شهرهای کشور،‌ برای بهره‌گیری از تجارب مدیریت شهری تهران، از چهارشنبه گذشته تا دیروز در تهران به سر برده و از پروژه‌های شهری مهم پایتخت بازدید کردند.

کد خبر 100024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز