چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره ۳۵۲۴ - Oct 13, 2004
در اولين مصاحبه سخنگوي قوه قضائيه مطرح شد
قصور دادستان پاكدشت و ۲ بازپرس و داديار در پرونده پاكدشت
فارس: سخنگوي جديد قوه قضائيه با اشاره به وضعيت پرونده پاكدشت گفت: ۲ بازپرس و داديار و دادستان پاكدشت در امر نظارت كوتاهي داشتند كه قوه قضائيه پيگير اين قضيه است.
جمال كريمي راد روز گذشته در اولين نشست مطبوعاتي خود با خبرنگاران به ارائه سياست كاري خود در سمت سخنگويي قوه قضائيه پرداخت و گفت: طبق برنامه كاري خود بنا دارم در هر جلسه مطبوعاتي خود قسمتي از عملكرد قوه قضائيه را از ديد علمي، حقوقي و كارشناسي توسط نماينده رسانه ها به سمع و نظر مردم برسانم.
كريمي راد افزود: طبق برنامه هر هفته يكي از اقدامات دوره پنج ساله اول و برنامه هاي آينده رئيس قوه قضائيه را به اطلاع مردم خواهم رساند.
كريمي راد گفت: من خود از خانواده مطبوعات هستم و زبان رسانه ها را مي دانم، از همين رو به نظر مي رسد تعامل با رسانه ها به صورت آسان و روان صورت بگيرد.
كريمي راد اظهار داشت: سعي من بر اين است كه اطلاع رساني و پاسخگويي واقعي و موثر صورت گيرد و از پرگوئي و گنده گويي پرهيز خواهم كرد تا اطمينان مردم و رسانه ها جلب شود.
كريمي راد در پاسخ به سوالي در خصوص قصور دستگاه ها در حادثه پاكدشت گفت: در اين حادثه علاوه بر اين كه تعدادي از مامورين نيروي انتظامي به عنوان مقصر شناخته شده اند، تعدادي از مسئولان قضائي از جمله ۲ بازپرس و داديار و دادستان پاكدشت در امر نظارت كوتاهي داشتند كه قوه قضائيه پيگير اين قضيه است.
وي افزود: مسئولان رده بالاي نظام با كساني كه در انجام وظيفه خود كوتاهي كرده و باعث شده اند تا اين جنايت ادامه پيدا كند، برخورد خواهند كرد.
سخنگوي قوه قضائيه فرار يكي از كاركنان حفاظت اطلاعات قوه قضائيه را فاقد صحت دانست و آن را خبرسازي كذب و محض عنوان كرد و گفت: اصلاً چنين چيزي وجود نداشته و در اين مورد خبرسازي شده است.
وي در خصوص پرونده بيمارستان ايرانمهر گفت: پرونده ايرانمهر قابل مقايسه با جنايات پاكدشت نيست، زيرا در اين حادثه ۲۰ نفر كشته شدند كه قبل از كشته شدن مورد آزار و اذيت قرار گرفتند، اما در پرونده ايرانمهر قتل عمدي صورت نگرفت و بيشتر مربوط به شاكي خصوصي بوده است كه با گذشت شاكيان پرونده بسته شده است.
وي افزود: به تخلفات متخلفين پرونده ايرانمهر رسيدگي و بر طبق قانون برخورد شده است.
وي در خصوص برخورد قوه قضائيه با داير شدن صندوقهاي قرض الحسنه كه اقدام به كلاهبرداري مي كنند، گفت: در اين خصوص در دو استان مهم پرونده هايي تشكيل و در حال بررسي است.
كريمي راد افزود: ايجاد اين صندوقها صرفاً با اراده اشخاص صورت مي گيرد و تابع مقرراتي است، بنابراين اگر تخلفي صورت مي گيرد يا به دليل عدم رعايت قانون يا عدم نظارت و يا نبود تجربه كارآمد موسسين است، ولي آنچه كه مهم است قوه قضائيه پيگير مسئله بوده و هست.
كريمي راد در ادامه تصويب مجازاتهاي اجتماعي جايگزين حبس را اقدامي موثر در زندان  زدايي خواند و گفت: اين لايحه در ۳۱ ماده تهيه و براي دولت ارسال شده است كه اميدواريم با تصويب اين لايحه، شاهد تحولي در كاهش جمعيت زندان و زندان زدايي باشيم.
وي در خصوص لايحه جرم سياسي گفت: در زمان مديريت آقاي يزدي لايحه اي در ارتباط با جرم سياسي به مجلس ارائه شد كه به دلايلي مسكوت ماند، سپس مجلس ششم طرحي را آماده و به تصويب رساند اما به اشكالاتي از سوي شوراي نگهبان رو به رو شد كه با اصرار نمايندگان بر مصوبه خود اين طرح به مجمع تشخيص مصلحت نظام فرستاده شد كه در حال حاضر بر روي آن كار مي شود ولي مشخص نيست به چه نتيجه اي برسد.
كريمي راد در پاسخ به سوالي در خصوص آخرين وضعيت پرونده گلدكوئيست گفت: پرونده گلدكوئيست در حال حاضر در دست رسيدگي است و سير نهايي خود را طي نكرده است.
وي با بيان اين كه ۲ نفر در ارتباط با اين پرونده دستگير شده اند، گفت: شكايات زيادي از سوي افراد در اين خصوص صورت گرفته و شكايات از افرادي است كه به نام اين شركت اقدام به اخذ پول از مردم كرده اند كه به زودي زمان و مكان اين دادگاه اعلام خواهد شد.
سخنگوي قوه قضائيه در ادامه در پاسخ به سئوالي به بيان دلايل برخورد با وب سايت ها پرداخت و گفت: برخورد با وب  سايت ها نيست، بلكه با افرادي است كه اقدامات غيرمجاز از طريق سايتها انجام داده اند.
وي گفت: اگرچه قانون مبارزه با جرايم رايانه اي تصويب نشده است اما چون اتهام اين افراد تبليغ عليه نظام، تشويق به آشوب، اقدام عليه امنيت ملي و توهين به مقدسات از طريق سايت است، لذا با قوانين جاري تخلفات آنها مورد رسيدگي قرار مي گيرد.
وي در خصوص برنامه قوه قضائيه براي برخورد با دانشگاه هايي مثل هاوايي و سوربن گفت: وزارت علوم هنوز شعبه ديگري كه به صورت غيرقانوني داير شده باشد به قوه قضائيه اعلام نكرده است و چنانچه اعلام كند در دستگاه قضائي رسيدگي خواهد شد.

جمعه برگزار مي شود:
مراسم يادبود چهلمين روز شهادت حاج داوود كريمي
مراسم يادبود چهلمين روز شهادت حاج داوود كريمي، از فرماندهان سابق سپاه پاسداران، روز جمعه برگزار مي شود.
اين مراسم جمعه اين هفته در مسجدالرسول(ص) واقع در ميدان بازار دوم نازي آباد از ساعت ۱۳ و۳۰ الي ۱۶ برگزار مي شود.
پس از برگزاري مجلس يادبود در مسجد، مراسمي نيز بر مزار آن شهيد زنده ياد در بهشت زهرا برپا مي شود.
حاج داوود كريمي، چهل روز قبل پس از گذران دوره طولاني بيماري كه بر اثر استنشاق گازهاي شيميايي در دوران دفاع مقدس، ايجاد شده بود، در بيمارستان ساسان به فيض شهادت نائل آمد.

ادعاي يك مؤسسه تحقيقاتي اسرائيلي:
آمريكا به توانمندي هسته اي ايران ضربه جدي مي زند
فارس: موسسه تحقيقات و پژوهش هاي استراتژيك يافا در دانشگاه تل آويو در گزارش سالانه خود ادعا كرد، آمريكا در حمله به تاسيسات هسته اي ايران جدي است.
به گزارش روزنامه فرامنطقه اي الحيات، موسسه تحقيقات استراتژيك يافا در گزارش سالانه با اشاره به پرونده هسته اي ايران آورده است كه ايران در سال گذشته در برنامه هسته اي اش به ويژه در مسئله غني سازي اورانيوم پيشرفت بسياري داشته است.
به ادعاي گزارش اين موسسه، امروز كشورهاي جهان بهتر از هر زمان ديگر خطرات برنامه هسته اي ايران را درك مي كنند. بنابراين به نظر مي رسد تهديد آمريكا بر ضد ايران براي اقدام نظامي عليه اين كشور جهت جلوگيري از دستيابي به توان هسته اي، يك تصميم عملي و ملموس است.
به ادعاي شلومو بروم يكي از كارشناسان اين موسسه، گرفتار شدن آمريكا در عراق هرگز مانع از حمله نظامي اين كشور به تاسيسات هسته اي ايران نخواهد شد و احتمالا آمريكا دست به حمله محدود به ايران خواهد زد كه توانمندي هاي هسته اي ايران را نابود نمي كند اما مي تواند در جاي خود به طور جدي به آن ضربه وارد كند.

هاشمي رفسنجاني: ورود عشاير به مديريت كشور مشكلات آنان را رفع مي كند
فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتقاد از كند شدن فعاليت در بخش اسكان عشاير تصريح كرد: زماني كه خود عشاير داوطلبانه از اين طرح استقبال مي كنند اين فرصت نبايد به هيچ قيمتي از دست برود.اكبر هاشمي رفسنجاني كه روز گذشته در جمع مجمع ملي معتمدين ايلات و عشاير ايران سخن مي گفت،  اظهار داشت: عشاير در تاريخ ايران نقش ارزنده اي ايفا كرده و بخش مهمي از امنيت اين مرز و بوم به ويژه در مقاطع سخت بردوش اين مردم غيور و سخت كوش قرار داشت. وي افزود: با اشاره به مشكلات و موانع توسعه عشاير، بي سوادي و كم سوادي مردم عشاير را ظلم بزرگي دانست و تحصيل، كسب دانش و فن فرزندان عشاير در جهت وارد شدن به مديريت كشور را از راهكارهاي مهم رفع مشكلات آنان دانست. هاشمي رفسنجاني همچنين بر تشكيل بسيج عشايري و استفاده از جوانان غيور عشايري براي برقراري امنيت مناطق حاشيه اي و مرزي را قدرت نظام ذكر كرد و برجايگاه و نقش اقتصادي عشاير و تاثيرگذاري آن در جامعه تاكيد كرد.

۱۶ هزار مبلغ در برنامه هاي فرهنگي ماه مبارك رمضان حضور دارند
گروه علمي فرهنگي: برنامه هاي فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي در ماه مبارك رمضان اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ما، در آستانه ماه مبارك رمضان معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شبكه تبليغات ديني كشور مركب از مبلغين اعزامي از حوزه علميه قم و ساير حوزه هاي علميه، روحانيون طرح هجرت و مستقر و علما و فضلاي مناطق مختلف از ابتداي ماه مبارك رمضان فعاليت خود را در جهت تبيين احكام و معارف اسلامي آغاز و با برگزاري كلاسهاي آموزش احكام، اخلاق، اعتقادات، تفسير قرآن، جلسات وعظ و خطابه و دعا و نيايش و اقامه نماز جماعت امكان بهره مندي بيشتر از فرصت استثنايي و بي نظير ماه مبارك رمضان را فراهم مي آورد.
حجت الاسلام والمسلمين موسي پور افزود: براساس پژوهشهاي صورت گرفته، با وجود ابزارها و شيوه هاي تبليغاتي و ارتباطي مدرن و پيچيده _ تبليغات سنتي داراي بيشترين كارآمدي و اثربخشي است.
وي، انتشار كتاب ره توشه ويژه مبلغين را در اين جهت ارزيابي كرد و افزود: به منظور هماهنگي محورهاي تبليغي و ارتقاي محتواي تبليغ، كتاب ره توشه منتشر و در اختيار مبلغين قرار گرفته است.
موسي پور اعزام مبلغ مورد نياز به مراكز آموزشي، مساجد، هيأتهاي مذهبي، ارگانها، سازمانها و نهادهاي دولتي و مراكز مختلف شهرها و روستاهاي كشور را از وظايف سازمان تبليغات اسلامي برشمرد و افزود: دفاتر سازمان تبليغات اسلامي در سراسر كشور آماده پاسخگويي به تقاضاي مردم و ارگانها و نهادها در اين زمينه هستند.
معاون سازمان تبليغات اسلامي همچنين برپايي كلاسهاي آموزش قرآن و جلسات روانخواني و روخواني قرآن كريم در مساجد سراسر كشور و تجهيز كتابخانه هاي مساجد به كتب مورد نياز را از ديگر برنامه هاي سازمان به مناسبت ماه مبارك رمضان و بهار قرآن دانست و افزود: به منظور ارتقاء بينش و دانش جوانان و نوجوانان و ايجاد روحيه مشاركت و همكاري بيشتر اين قشر در فعاليتهاي فرهنگي و هنري مساجد، طرح جشنواره كتيبه سبز در ماه مبارك رمضان در سطح مساجد كشور اجرا مي شود. در قالب اين طرح جوانان و نوجوانان مساجد با تشكيل گروههاي كاري صدها نشريه ويژه نمازگزاران مساجد منتشر خواهند كرد.

اختصاص ۹ ميليارد ريال براي تجهيز گمركات به فن آوري روز
به منظور تسريع در تجهيز گمرك به فن آوري هاي نوين از جمله استفاده از اشعه ايكس، كارت هوشمند، بهره گيري از سيستم هاي شبكه اي رايانه اي و سيستم اطلاعات متمركز براي سهولت در ورود و خروج كالا و كنترل دقيق حمل و نقل و ترانزيت، ستاد ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز مبلغ ۹ ميليارد ريال اختصاص داد.به گزارش خبرنگار (ايسنا)، چهارمين نشست اعضاي كميته هاي ستاد ويژه مبارزه با قاچاق به بحث در زمينه حمل و نقل و ترانزيت كالا در داخل كشور به عنوان يكي از مؤلفه هاي مهم مبارزه با قاچاق كالا، اختصاص يافت.
در اين نشست كميته امور مرزي و مبادي ورود و خروج كالا آخرين تصميمات اين كميته به همراه آخرين وضعيت ترانزيت كالاهاي خارجي از سوي ناوگان حمل و نقل داخلي و بين المللي را مورد ارزيابي قرار داد.

بازتاب
آموزگاران پندها و عبرت ها
ارديبهشت سال ۱۳۶۴ (مه ۱۹۸۵) جمعي از روزنامه نگاران سالمند كه از شهرت جهاني برخوردار بودند در نشستي اعلام كردند كه رسانه ها توجه خود را معطوف به حرف ها و سخنان سياستمداران و دولتمردان كرده اند و به تدريج از مردم عادي و مشكلات زندگي آنها فاصله گرفته اند. اشاره سالمندان روزنامه نگار، نوعي ندامت از گذشته و توجه دادن جوانان و ميان سالان به روزگار كساني است كه خود نيز روزگاري از آن غفلت ورزيده اند.
اين همه در كنار واقعيتي آشكار كه جمعيت كشورهاي در حال توسعه طي قرن حاضر به سرعت پير خواهد شد. و شمار افراد سالخورده از رقم ۶۰۰ ميليون نفر تا سال ۲۰۵۰ به دو ميليارد نفر افزايش خواهد يافت بيانگر رويارويي مديران، مسئولان و برنامه ريزان با چالش هايي است كه از اين پس خودنمايي خواهند كرد. روز اسكان سالمندان بهانه اي است تا به مسئولان، مديران و از همه مهم تر خانواده ها هشدار دهيم متولدين دهه هشتاد شمسي در سال ۱۴۵۰ به اردوي سالمندان خواهند پيوست.
نكته: سالمندي نه يك معضل و مشكل و نارسايي كه يك دستاورد، يك معلم پندآموز و چراغ راهنماي حركت رو به آينده است چراكه گذشته مكان يادگارها، پندها و عبرت ها، آينده مقام اميدها و آرزوها و حال جايگاه تكليف ها ست. سالمندان در اين خصوص بهترين نمادهاي زنده براي حركت رو به جلو هستند.
عباس اسدي

اخبار كوتاه سياسي
باهنر: رفسنجاني تنها در شرايط استثنايي
وارد صحنه انتخابات مي شود

دبير كل جامعه اسلامي  مهندسين از گفتگو و رايزني خود با  هاشمي  رفسنجاني در خصوص انتخابات رياست جمهوري خبر داد. محمدرضا باهنر افزود: در ديداري كه با وي داشتيم بحث هايي در خصوص مسئله انتخابات رياست جمهوري مطرح شد و از وي در خصوص حضورشان در انتخابات سوال كرديم. وي خاطرنشان كرد: او  تصميم به حضور در انتخابات ندارد مگر اينكه همه از وي دعوت كنند تا موضوع خاصي پيش آيد و برايش تكليف شود. باهنر تأكيد كرد:  هاشمي  رفسنجاني به طور يقين در شرايط بسيار استثنايي امكان دارد در عرصه انتخابات رياست جمهوري حضور يابد اما بعيد مي دانم چنين شرايطي پيش آيد. نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي  اظهار داشت: مجلس به طور مستقيم در خصوص انتخابات رياست جمهوري اظهارنظر نخواهد كرد اما ممكن است نمايندگان هر كدام نظرات خود را اعلام كنند.
معاون البرادعي وارد تهران شد
فارس: گروه جديد مديران و كارشناسان آژانس بين المللي انرژي اتمي دوشنبه شب وارد تهران شد. مسئوليت اين گروه با گلد اشميت معاون آلماني محمد البرادعي در امور پادمان هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي است.
علاوه بر وي هاي نونن مدير گروه پادمانهاي آژانس و سه كارشناس اين سازمان و همچنين وكيل آمريكايي آژانس بين المللي انرژي اتمي ديگر اعضاي اين گروه را تشكيل مي دهند.
گروه فوق تا روز يكشنبه آينده در ايران خواهند بود و مذاكره و بازرسي پيرامون ابهامات آژانس درباره فعاليت هاي هسته اي ايران را دنبال خواهند كرد. هفته گذشته نيز يك هيات دو نفره از بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي به ايران آمدند كه همچنان در ايران به سر مي برند.
روحاني هفته آينده به ايتاليا مي رود
فارس: دبير شوراي عالي امنيت ملي هفته آينده براي مذاكره پيرامون پرونده هسته اي كشورمان به ايتاليا مي رود.حسن روحاني مسئول پرونده هسته اي ايران براي پيگيري وضعيت پرونده هسته اي و مذاكره با مقام هاي دولت ايتاليا راهي رم مي شود.دبير شوراي عالي امنيت ملي در اين سفر كه به درخواست خود وي صورت گرفته است، با نخست وزير و وزير امورخارجه ايتاليا ديدار و گفت وگو خواهد كرد.
توافقنامه اي مرزي عراق با ايران و سوريه به امضا رسيد
ايسنا: معاون وزير كشور عراق در امور پشتيباني اظهار داشت: توافقنامه اي در زمينه حفظ مرزها و جلوگيري از ورود افراد خارجي ميان عراق با هر يك از كشورهاي ايران و سوريه به امضا رسيده است. سرلشكر عدنان عبدالحسين منهل، معاون وزير كشور عراق در امور پشتيباني در گفت وگو با روزنامه دارالخليج، چاپ امارات بيان داشت: در ديدار فرمانده نيروهاي مرزي منطقه جنوب عراق با همتاي ايراني اش در بصره موافقنامه اي ميان دو طرف در حفظ مرزها و جلوگيري از ورود بيگانگان امضا شد.

در طول ماه مبارك رمضان
زمان حضور دانش آموزان در مدرسه كاهش يافت
گروه اجتماعي: معاون آموزش عمومي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت : در ماه مبارك رمضان زمان تعطيلي مدارس نوبت دوم شهر تهران به گونه اي برنامه ريزي مي شود كه تمام دانش آموزان در زمان افطار خانه باشند.
عليرضا عراقي نيا در گفتگو با خبرگزاري مهر افزود : در ماه مبارك رمضان به منظور زودتر رسيدن دانش آموزان به منزل مدارس نوبت دوم مقطع ابتدايي ۱۰ دقيقه و مدارس مقطع راهنمايي يك ربع زودتر از زمان تعطيلي رسمي ، تعطيل مي شوند.
وي با اشاره به اينكه در ماه مبارك رمضان حتي الامكان امتحان برگزار نمي شود ، افزود : بر اساس آيين نامه اجرايي مدارس در روزهاي ۱۹ و ۲۳ ماه مبارك رمضان كلاس هاي نوبت صبح با دو ساعت تاخير شروع مي شود.
معاون آموزش عمومي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با تاكيد بر اينكه برگزاري هر گونه آزمون در روزهاي ۱۹ و ۲۳ ماه مبارك رمضان ممنوع است ، گفت: در ماه مبارك رمضان مديران مدارس موظفند براي دانش آموزاني كه هنوز به سن تكليف نرسيده اند و دانش آموزاني كه به دليل بيماري توانايي گرفتن روزه را ندارند مكان ويژه اي براي تغذيه درنظر بگيرند.
وي با اشاره به اينكه سازمان آموزش و پرورش شهر تهران برنامه ويژه اي به مناسبت ماه مبارك رمضان در نظر نگرفته است، اظهار كرد : تمام مراسمي كه در ماه مبارك رمضان در مدارس برگزار مي شود توسط مدير مدرسه برنامه ريزي و اجرا مي شود.

اوقات شرعي ماه مبارك رمضان در شهر تهران
گروه اجتماعي: مركز تقويم دانشگاه تهران وابسته به مؤسسه ژئوفيزيك، اوقات شرعي ماه مبارك رمضان ۱۴۲۵ هجري قمري شهر تهران را به شرح زير اعلام كرد:
اذان مغرب
غروب آفتاب
اذان ظهر
طلوع آفتاب
اذان صبح
روز هفته
روز
۱۷:۴۶
۱۷:۲۷
۱۱:۵۰
۶:۱۲
۴:۴۸
شنبه
۱
۱۷:۴۴
۱۷:۲۶
۱۱:۵۰
۶:۱۳
۴:۴۹
يكشنبه
۲
۱۷:۴۳
۱۷:۲۵
۱۱:۴۹
۶:۱۳
۴:۵۰
دوشنبه
۳
۱۷:۴۲
۱۷:۲۴
۱۱:۴۹
۶:۱۴
۴:۵۰
سه شنبه
۴
۱۷:۴۱
۱۷:۲۲
۱۱:۴۹
۶:۱۵
۴:۵۱
چهارشنبه
۵
۱۷:۴۰
۱۷:۲۱
۱۱:۴۹
۶:۱۶
۴:۵۲
پنجشنبه
۶
۱۷:۳۸
۱۷:۲۰
۱۱:۴۹
۶:۱۷
۴:۵۳
جمعه
۷
۱۷:۳۷
۱۷:۱۹
۱۱:۴۹
۶:۱۸
۴:۵۴
شنبه
۸
۱۷:۳۶
۱۷:۱۸
۱۱:۴۸
۶:۱۹
۴:۵۵
يكشنبه
۹
۱۷:۳۵
۱۷:۱۶
۱۱:۴۸
۶:۲۰
۴:۵۵
دوشنبه
۱۰
۱۷:۳۴
۱۷:۱۵
۱۱:۴۸
۶:۲۱
۴:۵۶
سه شنبه
۱۱
۱۷:۳۳
۱۷:۱۴
۱۱:۴۸
۶:۲۲
۴:۵۷
چهارشنبه
۱۲
۱۷:۳۲
۱۷:۱۳
۱۱:۴۸
۶:۲۲
۴:۵۸
پنجشنبه
۱۳
۱۷:۳۱
۱۷:۱۲
۱۱:۴۸
۶:۲۳
۴:۵۹
جمعه
۱۴
۱۷:۳۰
۱۷:۱۱
۱۱:۴۸
۶:۲۴
۵:۰۰
شنبه
۱۵
۱۷:۲۹
۱۷:۱۰
۱۱:۴۸
۶:۲۵
۵:۰۰
يكشنبه
۱۶
۱۷:۲۸
۱۷:۰۹
۱۱:۴۸
۶:۲۶
۵:۰۱
دوشنبه
۱۷
۱۷:۲۷
۱۷:۰۸
۱۱:۴۸
۶:۲۷
۵:۰۲
سه شنبه
۱۸
۱۷:۲۶
۱۷:۰۷
۱۱:۴۸
۶:۲۸
۵:۰۳
چهارشنبه
۱۹
۱۷:۲۵
۱۷:۰۶
۱۱:۴۸
۶:۲۹
۵:۰۴
پنجشنبه
۲۰
۱۷:۲۴
۱۷:۰۵
۱۱:۴۸
۶:۳۰
۵:۰۵
جمعه
۲۱
۱۷:۲۳
۱۷:۰۴
۱۱:۴۸
۶:۳۱
۵:۰۵
شنبه
۲۲
۱۷:۲۲
۱۷:۰۳
۱۱:۴۸
۶:۳۲
۵:۰۶
يكشنبه
۲۳
۱۷:۲۱
۱۷:۰۲
۱۱:۴۸
۶:۳۳
۵:۰۷
دوشنبه
۲۴
۱۷:۲۱
۱۷:۰۲
۱۱:۴۸
۶:۳۴
۵:۰۸
سه شنبه
۲۵
۱۷:۲۰
۱۷:۰۱
۱۱:۴۸
۶:۳۵
۵:۰۹
چهارشنبه
۲۶
۱۷:۱۹
۱۷:۰۰
۱۱:۴۸
۶:۳۶
۵:۱۰
پنجشنبه
۲۷
۱۷:۱۹
۱۶:۵۹
۱۱:۴۸
۶:۳۷
۵:۱۱
جمعه
۲۸
۱۷:۱۸
۱۶:۵۹
۱۱:۴۹
۶:۳۸
۵:۱۱
شنبه
۲۹
۱۷:۱۷
۱۶:۵۸
۱۱:۴۹
۶:۳۹
۵:۱۲
يكشنبه
۳۰
* با توجه به فتواي مقام معظم رهبري جهت رعايت احتياط در مورد امساك روزه و وقت نماز صبح مقتضي است مؤمنين محترم نماز صبح را حدود هشت الي نه دقيقه پس از وقت اعلامي اقامه نمايند.

داخلي
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
ورزش
ورزش جهان
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   ورزش جهان   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |