گروه شهری: رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در آستانه آغاز پنجمین سال تاسیس این سامانه گفت:

در مدت زمان 4 سال راه‌اندازی سامانه 137 تاکنون 7 میلیون و 680 هزار تماس با این سامانه انجام شده که بیش از 4 میلیون و 200 هزار مورد از این تماس‌ها به پیام‌های قابل پیگیری تبدیل شده است.

شکرالله عنایتی با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه افتخار ما این است که بیش از 98 درصد پیام‌های قابل پیگیری، انجام و نهایتا تایید شده است، اظهار داشت: میزان رضایت‌مندی شهروندان از فعالیت‌های شهرداری نیز با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است به‌گونه‌ای که از 50 درصد ابتدای فعالیت سامانه، به بیش از 80 درصد رسیده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال نیز این میزان به 85 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه 600 موضوع پیام در سامانه 137 دسته‌بندی شده است افزود: بیشترین تماس شهروندان با این سامانه به‌ترتیب به حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی اجتماعی و مالی و اداری مربوط می‌شود به‌گونه‌ای که 75 درصد تماس‌ها مربوط به حوزه خدمات شهری است.

عنایتی ادامه داد: بیشترین میزان رضایت شهروندان نیز مربوط به حوزه فنی و عمرانی است که به میزان 30 درصد نیز این رضایت‌مندی افزایش داشته است.

رئیس سامانه 137 با بیان اینکه در 9 ماهه سال‌جاری بیش از یک میلیون و 400‌هزار بار تماس برقرار شده که بیش از 700 هزار تماس پیگیری و به نتیجه رسیده است، گفت: دسته بندی و تفکیک جزئی‌تر پیام‌ها، آسیب شناسی از تماس‌ها و رتبه‌بندی مناطق براساس اقدامات انجام داده در برابر پیام‌ها و... از جمله اقداماتی است که در سال آینده در این سامانه دنبال خواهد شد.

وی به آموزش شهروندان و 137 هزار دانش‌آموز با فعالیت‌های این سامانه در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تا پایان سال تحصیلی به 150 هزار دانش‌آموز دیگر نیز آموزش دهیم.

کد خبر 98944

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز