شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پیامی سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) را به رهبر کاتولیک‌های جهان تبریک گفته و تصریح کرده است:

پیروی از پیامبران الهی تنها راه دستیابی به کمال انسانی، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن کامل پیام آقای احمدی نژاد به پاپ بندیکت شانزدهم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالیجناب، پاپ بندیکت شانزدهم

رهبر کاتولیک‌های جهان

ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع)، آیه بزرگ الهی، پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر و آغاز سال 2010 میلادی را به جناب عالی و پیروان آن پیامبر عظیم الشان صمیمانه تبریک می گویم.

بدون تردید راه و آیین پیامبران، راه و رسم سعادت، کمال انسانی، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است و ریشه تمام نابسامانی‌های اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و بحران شدید اقتصادی جهان کنونی، دوری از این راه و آیین است.

امیدوارم با عنایت به روند رو به رشد مطالبه عدالت خواهی، صلح جویی و تغییر و تحول اساسی در جهان به عنوان یک مطالبه واقعی، بتوان با تلاش جمعی، اراده لازم برای تحول مبنایی در اهداف و مقاصد ایجاد نمود، تا آزادی تاریخی و ذاتی انسان برای نیل به صلح، برادری، امنیت و رفاه در سایه خداپرستی و عدالت محقق گردد.

ضمن آرزوی ظهور مصلح و موعود امم و حضرت عیسی مسیح (ع) که همه انبیاء الهی، به روشنی به تحقق آن وعده داده اند، امیدوارم سال جدید، با عنایت به مشترکات فراوان ادیان الهی، سالی توام با آرامش و صلح برپایه عدالت، معنویت و کرامت انسانی، اعتلای عزت و سعادت جامعه بشری باشد.

از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت جناب عالی و سرافرازی و نیک بختی پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) و همه ازادگان و موحدان جهان را مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 98567

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز