جمعه ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

سما: شهردار تهران با بیان اینکه پابرجایی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت:

عزت دنیوی و اخروی ما در حفظ وحدت است و باید دفاع از ولایت و فرهنگ جهاد و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم. دکتر محمد باقر قالیباف، پنجشنبه گذشته در نخستین یادواره شهدای شرکت واحد که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خانواده 58 شهید این شرکت، ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، با بیان اینکه از بعد مادی و معنوی همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، گفت: فرزندان شما ادامه‌دهنده راه سالار شهیدان بودند و پرچم فرهنگ جهاد و شهادت را برای اسلام، کشور، انسانیت و نسل امروز و فردا به اهتزار درآوردند و زیبایی بزرگی خلق کردند.

وی افزود: شهیدان به ما روش زندگی، معنی مردانگی، خلوص و برادری را یاد دادند و ما امروز هرچه داریم از شهدا و امام شهداست و خدا را شاکریم که عمر ما را در این مقطع از تاریخ قرار داد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه پابرجایی امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: باید بدانیم که همه دلسوختگان نظام، انقلاب و شیعیان واقعی مدیون امام(ره) و شهدا هستند، هرچند همیشه عده‌ای قدرناشناس وجود دارند و همواره در طول تاریخ بوده‌اند و اینگونه زندگی خود را انتخاب کرده‌اند، اما مطمئن باشید که آنهایی که با این امام، انقلاب و نظام پیمان بستند تا آخر ایستاده‌اند و هیچ تردیدی در آن ندارند که صلاح و رستگاری در این صراط مستقیم است.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز در هر مسئولیتی که هستیم، آن را امانتی می‌دانیم که از شهدا به دست ما رسیده و شهدا کسانی بودند که در راهی گام برداشتند که بتوانند یک نظام طاغوتی را تغییر دهند و یک نظام اسلامی را جایگزین آن کنند.

وی افزود: من و همرزمانم که روزی همسنگر فرزندان شما بودیم، بر این باوریم که اگر تا دیروز در میدان جنگ انجام وظیفه می‌کردیم، امروز در هرمسئولیتی که هستیم و تا جان در بدن داریم وظیفه داریم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی کارآمد کنیم و با همان روحیه دوران جنگ کار کنیم و اگر تغییری در کار و مجاهدت ما ایجاد شود، در دنیا و آخرت مدیون شما باشیم و ذره‌ای در صلابت و باورهای میدان جنگ که آن روز هم برای حفظ نظام، انقلاب و ولایت بود، تغییر ایجاد نشود. براساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده 58 شهید شرکت واحد اتوبوسرانی تجلیل شد.

کد خبر 98501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز