همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بررسی ارایه سرویس‌های تجارت الکترونیک در شبکه‌های نسل آینده خبر داد.

دکتر داود زارعیان اضافه کرد: این موضوع در چهارمین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مدیریت و تضمین امنیت و کیفیت در ارائه سرویس‌های تجارت الکترونیک در شبکه های نسل آینده از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در استقرار شبکه‌های نسل آینده است گفت: توجه به این مقولات ، توسعه تجارت الکترونیک را در پی خواهد داشت.

عضو کمیته علمی چهارمین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اینکه این همایش 23دیماه سال‌جاری برگزار خواهد شد افزود: الزامات و راهکارهای مدیریتی و تضمین کیفیت سرویس‌ها از منظر کاربران، الزامات و راهکارهای مدیریت و تضمین کیفیت از منظر معماری، الزامات و راهکارهای امنیت از منظر کاربر و الزامات و راهکارهای امنیت از منظر معماری از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی صاحبنظران قرار خواهد گرفت.

زارعیان اضافه کرد: علاقمندان برای ارسال مقاله در خصوص موضوعات مطرح شده می‌توانند با مراجعه به سایت www.cnict.ir اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 چهارمین همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع اصلی "تجارت الکترونیک در فضای شبکه‌های نسل آینده" در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 96830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز