همشهری آنلاین: 30 مهر سومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برخلاف دو روز اول که با استقبال کم بازدید‌کنندگان همراه بود، به گرمی گرایید

به گزارش ایسنا، روز سوم نمایشگاه با قطعی اینترنت و ایجاد اختلال در اطلاع‌رسانی خبرنگاران از نمایشگاه همراه بود، امری که تا حدودی غرفه‌داران را از دنیای خارج و اخبار بی‌اطلاع کرد.

مشکل آنتن‌دهی نامناسب تلفن‌های همراه در این روز هم همچون دو روز گذشته وجود داشت و گویا مسوولان برگزاری نمایشگاه قصد حل این مشکل را ندارند.

اما امروز حاضران در نمایشگاه شاهد چندین بحث داغ بین بازدید‌کنندگان و غرفه‌داران برخی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بودند؛ برخی از افراد با غرفه‌داران یکی از خبرگزاری‌ها با صدای بلند بحث می‌کردند و از آن‌ها پاسخ می‌خواستند که باعث شد توجه دیگر بازدیدکنندگان در سالن به سمت غرفه این خبرگزاری و جلب شود.

خبرنگاران حاضر در نمایشگاه امروز بسیار فعال‌تر و پرجنب‌وجوش‌تر از دو روز گذشته به‌نظر می‌رسیدند زیرا امروز تعداد زیادی از مسوولان در غرفه‌های مختلف حضور یافتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

موضوع جالبی که در بین بازدید‌کنندگان به چشم می‌خورد، علاقه جوانان و نوجوانان حاضر در برابر غرفه‌های مطبوعات بود که سوالات بسیاری از حوزه خبر و خبررسانی مطرح می‌کردند و به ویژه نحوه اطلاع‌رسانی و نیز سیاست‌هایی که هر کدام از روزنامه‌ها یا خبرگزاری‌ها در انتشار خبر دنبال می‌کنند را جویا می‌شدند.

نکته دیگری که این روزها در بین بازدید‌کنندگان و حاضران در غرفه‌ها جالب توجه است، دیدار دوباره قدیمی‌های عرصه مطبوعات با همکاران خود در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف است که آنان را برای چند دقیقه‌ای به حال و هوای اطلاع‌رسانی و خبررسانی سال‌های گذشته می‌اندازد.

اما نشان مخصوص ضامن آهو با استفاده از جواهر آلات زینتی در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به نمایش در آمده است که با استفاده از نقره، الماس، فیروزه و یاقوت قرمز در طول مدت یک ماه برای نمایش در این جشنواره ساخته شده است.

امسال وجود سه کافه مطبوعات، مجالی برای استراحت، مطالعه و گفت‌وگو را فراهم کرده‌اند و به نظر می‌رسد این موضوع صحنه نشستن مردم روی پله‌ها، نرده‌ها یا زمین، تصویری که هر سال مشاهده می‌شود را کمتر کرده است.

در فضای بیرون دیدن اتوبوس‌های قدیمی دو طبقه مقابل نمایشگاه هم واکنش‌های جالبی را میان بازدیدکنندگان برمی‌انگیزد؛ مسوولان این نمایشگاه درهای اتوبوس دو طبقه را بازگذاشته‌اند و ورود به این اتوبوس‌ها که بعضا از این وسیله نقلیه به‌عنوان رسانه و فضای تأثیرگذاری برای اطلاع‌رسانی یاد می‌شود، به تداعی خاطرات بازدیدکنندگان منجر می‌شود. 

کد خبر 93433

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز