گروه ادب و هنر: روزنامه همشهری در پنجمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» در میان تمام مطبوعات کشور، به عنوان رسانه برتر در حوزه کتاب معرفی شد.

همچنین در این جشنواره که شامگاه روز چهارشنبه گذشته، همزمان با آخرین روز هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، «کامران محمدی»، خبرنگار روزنامه همشهری نیز به عنوان رتبه نخست در بخش یادداشت و تحلیل، دست یافت.

پس از محمدی، سعید طباطبایی (روزنامه حیات نو) و صادق خاموشی (روزنامه کارون) نفرات دوم و سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش مصاحبه، مصطفی خلجی (خبرگزاری فارس)، سجاد صاحبان زند (روزنامه اعتماد ملی) و آرش شفاعی (روزنامه جام جم)، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش گزارش به ترتیب عبارت بود از: آی‌سان نوروزی (روزنامه قدس)، غلامرضا حمیدزاده (روزنامه کیهان) و ماهور نبوی‌نژاد (روزنامه حیات نو) و در بخش خبر نیز، سید مسعود حسینی لواسانی (خبرگزاری مهر)، لیلا جعفری (پایگاه اطلاع‌رسانی حیات) و بهروز واثقی (خبرگزاری میراث)، جایزه اول تا سوم را از معاون فرهنگی وزارت ارشاد، دریافت کردند.

اما جالب آن که در پنجمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برتر، هیچ اثری در بخش عکس و کاریکاتور به هیأت داوران نرسیده است و طبیعتا برگزیده‌ای نداشته، اما در بخش رسانه برتر، هیأت داوران ضمن تقدیر از صدا و سیما و خبرگزاری مهر به علت «توجه بیشتر به حوزه کتاب و ارایه نقد و آثار مطلوب و بسترسازی مناسب»، روزنامه همشهری را به دلیل «انعکاس مطالب ارزنده، پوشش خبری مناسب و نقد و تفسیر در حوزه کتاب» به عنوان بهترین نشریه و پایگاه اطلاع‌رسانی حیات را به عنوان بهترین خبرگزاری، معرفی کرد.

کد خبر 9252

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز