جمعه ۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب آشپزی قدم به قدم برای نوجوانان به کوشش دو مولف و از سوی انتشارات توتیا به بازار کتاب عرضه شده است

به گزارش همشهری‌آنلاین در این کتاب که به صورت رنگی و با تصاویری جذاب انتشار یافته است،خواننده نوجوان و حتی بزرگسال می‌تواند با دستور‌العمل‌هایی ساده که با کمک آن می‌توان در کوتاه‌ترین زمان غذاها و دسرهای خوشمزه‌ای تهیه کرد، کتاب را همراهی کند.
در این کتاب مراحل آشپزیری، قدم به قدم، با زبانی ساده شرح داده شده‌اند تا هم نوجوانان و هم کسانی که تجربه چندانی در آشپزی ندارند بتوانند به راحتی دستورالعمل‌های‌آن را استفاده کنند.

تقسیم بندی غذاهای مورد نظر از دیگر ویژگی‌های این کتاب است. خواننده در فصل اول با غذاهایی که تخم مرغ آماده می‌شود،در فصل دوم با سالاد و سبزیجات،فصل سوم سوپ،فصل چهارم برنج و فصل پنجم غذاهایی که با سیب‌زمینی طبخ می‌شود.
در فصل ششم تا دهم  کوکو،‌خوراک‌ها ،پای،تارت ، پیتزا، پاستا و کباب و غذاهای مرتبط با این موارد و چگونگی طبخ آن‌‌ها‌ آمده است.

ساندویچ و انواع آن،نان و انواع کیک و شیرینی و دسر و نوشیدنی از دیگر غذاهایی است که در فصل‌های بعدی به آن پرداخته شده است.

آشپزی قدم به قدم برای نوجوانان را فاطمه الیاسی و آزیتا عباسی تنظیم و تالیف و در قطع رحلی به صورت رنگی در 128 صفحه و به قیمت 7هزار تومان از سوی انتشارات توتیا منتشر شد.

کد خبر 88873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز