دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۵ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: شرکت مایکروسافت آرام آرام عرضه انواع update خودکار محصول اینترنت اکسپلورر 7 را برای همه کاربران نسخه‌های انگلیسی زبان مرورگر خود آغاز کرده است.

شرکت مایکروسافت انواع update خودکار مرورگر جدید را برای تست‌کننده‌های بتا عرضه کرده بود که اندکی پس از عرضه اینترنت اکسپلورر 7 یعنی 18 اکتبر بود، اما مدام اعلام می‌کرد که بقیه کاربران اینترنت اکسپلورر 6 از اول نوامبر آماده دریافت این انواع update باشند. در واقع، انواع این update خودکار چند روز پیش عرضه شد.

گری شار یکی از مدیران تولید در تیم اینترنت اکسپلورر می‌گوید:ما عرضه بسیار آرام این updateها را آغاز کردیم، با حرکتی بسیار آرام و بطئی، به همین جهت کاربران چندان از این موضوع اطلاع ندارند.

شار می‌گوید: مایکروسافت ارسال این updateها را برای 1درصد کاربران اینترنت اکسپلورر 6 انگلیسی زبان آغاز کرده است، که در واقع یک میلیون کامپیوتر در روز است.

هر چند تیم شار  سه ماه  فرصت دارند تا انواع این Update اتوماتیک را برای همه کاربران عرضه کند، اما امیدوارند که این پروسه سریعتر از قبل و از حد پیش‌بینی شده پیش برود. او می‌گوید، ما دوست داریم با بالاترین سرعت این نرم‌افزارها را به‌دست حداکثر افراد برسانیم، زیرا معتقدیم این محصولات از ارزش امنیتی بالایی برخوردارند.

تیم اینترنت اکسپلورر سرعت عرضه محصول را پایین نگه داشته است تا مانع ترافیک زیاد بر روی مرکز پشتیبانی فنی مایکروسافت شود و مدیران سیستم‌ها در زمان نصب این مرورگر که مایکروسافت 6 سری از نرم‌افزارهای امنیتی جدید را عرضه خواهد کرد، با مشکل ترافیک و از کارافتادن خط ارتباطی با مشکل مواجه نشوند.

او می‌گوید، ما سرعت عرضه اینترنت اکسپلورر را تا زمان عرضه انواع update امنیتی آرام و پایین نگه داشتیم، زیرا اینها هنوز نسبت به اینترنت اکسپلورر برتری دارند.

شار می‌گوید:تا امروز انواع اینترنت اکسپلورر7 update با سرعت آرام و روان عرضه شده‌اند. اما او در مورد اینکه آیا این عرضه پیش از سررسید سه ماهه موعود تمام می‌شود یا نه توضیحی نداده است.

هر چند این انواع update خودکار بدون هر گونه تعاملی از سوی کاربران ویندوز ارسال می‌شوند، این نرم‌افزارها از مشتریان می‌خواهد که تعیین کنند که آیا خواستار نصب اینترنت اکسپلورر7 قبل از اقدام‌های لازم برای نصب به‌روزرسانی‌های امنیتی هستند یا نه؟

کاربران اروپایی و عربی زبان طی ماه‌های آینده باید منتظر انواع IE7 Update باشند، در حالی‌که کاربران نسخه‌های آلمانی، برزیلی، اسپانیایی، فرانسوی و عربی، 15 نوامبر انتظار عرضه update را می‌کشند.

نسخه‌های آخری که عرضه خواهد شد نسخه‌های‌ چینی، کره‌ای و ژاپنی این مرورگر خواهد بود که اواخر ژوئن 2007 عرضه می‌شوند.

کد خبر 8873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز