سازمان زیباسازی شهر تهران برای نخستین بار دستاوردهای سالهای اخیر خود را در نمایشگاهی با شعار «آغازی برای تجربه‌های ایده‌آل در فضا و منظر شهری» در تالار آبی کاخ نیاوران به نمایش می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران این نمایشگاه چهار روزه با هدف ارتقای کیفی محیط زیست شهری، ایجاد هماهنگی در چیدمان مبلمان شهری با فضای شهر، ارائه جدیدترین دستاوردهای نورپردازی لیزری به عنوان معماری نور و همچنین بهبود و بهسازی محیط شهری با حمایت از تولیدکنندگان داخلی مبلمان شهری برگزار می‌شود.
حجت‌الله ملاصالحی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این رابطه با بیان این‌که تلاش ما برای اصلاح وضعیت موجود و کمک به ارتقای کیفیت محیط زیست شهری از طریق برقراری ارتباط صحیح بین تجهیزات شهری،‌ محیط شهری و شهروندان است گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای معاونت‌های مختلف سازمان زیباسازی نظیر معاونت‌های طرح و برنامه، فنی و مهندسی، آموزش و امور مناطق، ادارات مبلمان شهری، طراحی سیما و منظر شهری، گرافیک و نقاشی دیواری، آثار حجمی و همچنین ادارات زیباسازی مناطق 22 گانه شهرداری تهران و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل به نمایش گذاشته شده است.
ملاصالحی با اشاره به نخستین اجرای نورپردازی لیزری و نمایش لیزری در ایران توسط سازمان زیباسازی گفت: در این نمایشگاه سازمان زیباسازی دستاوردهای معماری نور در فضای شهری با استفاده از نور لیزر را به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌هایی که می‌تواند در آینده نزدیک تحول بزرگی در زیبایی شب شهر تهران مؤثر باشد ارائه کرده است. مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به نورپردازی لیزری کاخ نیاوران به مناسبت برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان گفت: در زمینه نورپردازی لیزری و نمایش لیزری در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داریم که بخشی از این اقدامات را در نخستین نمایشگاه سازمان ارائه کرده‌ایم.
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 19:30 از دستاوردهای سازمان زیباسازی در سالهای اخیر دیدن کنند.
کد خبر 8820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز