همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفت: افشین قطبی هنوز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشده و تا پایان هفته سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد

به گزارش مهر، درحالی که خبر توافق قطعی افشین قطبی با فدراسیون فوتبال برای دو سال هدایت تیم ملی منتشر شده است و از سوی برخی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز مورد تاکید قرار گرفته است، علی کفاشیان عصر شنبه به سایت خبری فدراسیون فوتبال گفت: طی مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های وی صورت گرفت و با تغییر در برخی نکات قرارداد وی مقرر شد تا پس از قطعی شدن قرار داد و امضا از سوی قطبی، فدراسیون اقدامات لازم را در دستور کاری خود قرار دهد.

وی در ادامه بیان کرد: از قطبی خواستیم تا حتی المقدور دستیاران خود را ایرانی انتخاب کند که به طور مستمر کادر فنی در کنار تیم ملی باشند. البته اگر دستیاران وی خارجی هم باشند به مشکلی بر نخواهیم خورد.

کفاشیان افزود: تاکنون فقط مذاکرات اولیه صورت گرفته و تا امضای قرار داد هنوز قطبی سرمربی تیم ملی نخواهد بود. اما اگر تا پایان هفته قرار داد وی امضا شود، قطبی از ابتدای مردادماه به طور رسمی کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی آغاز خواهد کرد.

کد خبر 84846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز