گروه شهری: سخنگوی شهرداری تهران ازآماده‌سازی‌ 1000 مجموعه ورزشی و فرهنگی برای اوقات فراغت شهروندان خبرداد

محمد هادی ایازی، در حاشیه جشنواره اوقات فراغت پایتخت با اشاره به برگزاری برنامه‌های گسترده مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی گفت: تمام شهرداری‌های مناطق 22 گانه، شهرداری نواحی در 123 ناحیه تهران، شورایاران محلات در قالب 374 محله تهران، سازمان فرهنگی هنری در قالب فرهنگسراها، خانه فرهنگ و سرای محلات در قالب خانه آی‌تی، خانه اسباب بازی، خانه سلامت و خانه فرهنگ، برنامه‌های متنوعی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان پایتخت ارائه می‌دهند.

مشاور عالی شهردار تهران افزود: شهرداری تهران بالغ بر 1000 مجموعه ورزشی و خانه فرهنگ را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مانند مسابقات فوتبال، کشتی و والیبال در سطح محلات تدارک دیده است.

وی امکانات و ظرفیت‌های مدیریت شهری را برای برنامه‌ریزی گذران اوقات فراغت شهروندان محدود عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به جمعیت گسترده شهر تهران ارائه امکانات و خدمات فعلی جوابگو نیست، از این‌رو با توسعه ساخت و سازهای فرهنگی می‌توان گام‌های مؤثری در این زمینه برداشت.

ایازی با ابراز تأسف از نبود مدیریت واحد امور فراغت در شهر تهران گفت: این عرصه نیازمند هماهنگی میان بخشی و فرابخشی تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌هاست.

مشاور شهردار تهران با تاکید بر نقش ویژه خانواده در رشد و باروری خلاقیت نوجوانان و جوانان یادآور شد: والدین می‌توانند شرایطی را فراهم کنند تا فرزندان‌شان از فرصت‌های طلایی اوقات فراغت استفاده بهینه کنند.

کد خبر 84063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز