پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

کیکاووس زیاری: دو مطلب کوتاه سینمایی: محافظ جدید و آدم‌های مستعمل

محافظ جدید

«هیو جکمن» در فیلم تازه‌اش با یک بازیگر نوجوان همبازی می‌شود.

این فیلم «محافظ شخصی» نام دارد. فیلم‌نامه  را «مت لیبرمن» نوشته و هنوز  برای آن کارگردانی انتخاب نشده است. قصه فیلم در یک شهر خیالی اتفاق می‌افتد و جکمن نقش پلیسی را دارد که در این شهر مامور حفظ نظم و امنیت است. مسئولان شهر به او دستور می‌دهند محافظت از یک پسر نوجوان را به عهده بگیرد. این نوجوان از سوی گروهی ناشناس تهدید شده و رازی با خود دارد که می‌تواند شهر را از نابودی نجات دهد. پلیس وظیفه‌شناس برای محافظت از این نوجوان، مجبور به درگیری با آدم‌های بد قصه می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم این روزها به دنبال بازیگر نوجوان تازه واردی هستند که ایفای نقش نوجوان فیلم را به او بسپارند.هیو جکمن هم اکنون  قسمت چهارم فیلم ابر قهرمانانه و کمیک استریپی «مردان ایکس» را روی پرده سینماهای جهان دارد.

دوباره سازی کمدی آدم‌ها

«آدم‌های مستعمل» یک کمدی علمی- تخیلی است.

قصه فیلم در باره دو آدم دوباره‌سازی شده است که در زندگی تازه‌شان با مسئله های خنده‌داری روبه‌رو می‌شوند. «آدام سندلر» نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند. قرار بود «جیم کری» هم در این فیلم حضور داشته باشد، ولی یک بازیگر مطرح دیگر، به جای او نقش مقابل سندلر را در فیلم به عهده می‌گیرد. «جی روش»، کارگردان آدم‌های مستعمل است.

استیلر در قسمت دوم «شبی در موزه»

«استیلر» همین روزها قسمت دوم کمدی اکشن خانوادگی و نوجوانانه «شبی در موزه» را به روی پرده سینماها می‌فرستد. در این قسمت، او که نگهبان شب «موزه تاریخ طبیعی» است، همراه پسر نوجوانش وارد یک سری ماجراجویی تازه می‌شود. با فرا رسیدن شب و تعطیلی موزه، حیوان ها و موجودات قدیمی آن دوباره جان می‌گیرند و یک قصه جدید را به وجود می‌آورند.

کد خبر 81669

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز