سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نوروز امسال، امکانات دیتا و اینترنت در تخت‌جمشید به متقاضیان ارائه می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین مهندس امیری، مدیرعامل مخابرات استان فارس در گفت‌و‌گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، یک دفتر خدمات شهری در تخت جمشید به بهره‌برداری رسیده است تا خدمات مورد نیاز را به مسافران ارائه کند.

وی افزود : همچنین 16 دفتر خدمات ارتباطی کشیک در سطح شهر شیراز در نظر گرفته شده تا خدمات مورد نیاز متقاضیان از قبیل سوختن سیم کارت و غیره را به آنان ارائه دهند.

مهندس امیری با بیان این مطلب که بر اساس پیش بینی مسئولان ذی ربط، نوروز امسال پنج میلیون مسافر به استان فارس سفر می‌کنند، تصریح کرد: استان فارس از نظر پوشش شبکه تلفن همراه در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری، استان فارس از نظر توسعه و نگهداری و پشتیبانی شبکه تلفن همراه، مقام نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای محل‌های توریستی مانند تخت جمشید، حافظیه و آرامگاه سعدی نیز امکانات و تمهیدات ویژه در نظر گفته شده تامشترکان و مهمانان نوروزی در استان فارس با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل مخابرات فارس ، تأکید کرد : بیش از 90درصد جاده‌های اصلی استان، تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: در نظر گرفتن هشت تلفن همگانی شهری رایگان و باجه فروش کارت شارژ تلفن همراه و ثابت در ستاد نوروزی شهر شیراز، از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای نوروز است.

وی افزود: همچنین بیش از 200 تلفن همگانی با تکنولوژی GSM در سطح جاده‌های استان نصب شده که علاوه بر مکالمات شهری و بین شهری، امکان مکالمات بین‌الملل را نیز برای مسافران فراهم می‌کنند

کد خبر 77660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز