مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر ویژه ترافیکی یوم الله 22 بهمن را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید هادی هاشمی با گرامیداشت سی‌امین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی را به منظور سهولت حرکت خیل عظیم راهپیمایان در روز 22 بهمن و تدابیر ویژه ترافیکی را در محورهای منتهی به میدان آزادی اعلام کرد.

وی در توضیح مسیر‌های هشتگانه راهپیمایان گفت: مسیر شماره یک از مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی، مسیرشماره دو از مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان قلعه مرغی، خیابان قزوین، میدان شمشیری، خیابان آیت‌اله سعیدی، میدان آزادی، مسیر شماره سه از مسجد‌الجواد، میدان هفت‌تیر، خیابان آیت‌اله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی، مسیر شماره چهار از مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین مسیر شماره پنج از مسجد نور، میدان جهاد ، خیابان فلسطین، خیابان انقلاب ، خیابان آزادی، میدان آزادی، مسیر شماره شش از مسجد امام جعفر صادق (ع) ، فلکه دوم صادقیه ، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی، مسیر شماره هفت از مسجد حضرت ابوالفضل ، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان آزادی و مسیر شماره هشت از مسجد مکتب الصادق، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین در تشریح محدودیت‌های تردد در روز 22 بهمن گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت شش صبح روز 22 بهمن در بزرگراه جناح حد فاصل فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی در هر دو مسیر جنوب به شمال و بالعکس ، آیت‌اله سعیدی از سه راه مهرآباد به سمت شمال و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین از میدان شیر پاستوریزه به سمت شرق و شمال، تقاطع نواب، آزادی تا میدان آزادی در هر دو مسیر شرق به غرب و بالعکس به استثناء اتوبوس‌های شرکت واحد که صرفا تا آغاز راهپیمایی مجاز به تردد هستند.

وی ادامه داد: همچنین در جاده مخصوص کرج از پل کمربندی آزادگان به سمت شرق برای وسایط نقلیه سنگین و از پل ارج، بریدگی پل کن ، برای کلیه وسایط نقلیه به استثنا اتومبیل‌های حامل مسافرین و کارکنان فرودگان، همچنین تقاطع جناح ـ دانش از ساعت 24 روز دوشنبه 21 بهمن ماه سال جاری به سمت میدان آزادی مسدود و خیابان برادران شهید رحمانی از مسیر شمال به جنوب به سمت جاده مخصوص و خروجی فرودگاه مهرآباد از طریق خیابان معراج به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی به جنوب آن باز و تردد آزاد است.

سرهنگ هاشمی در مورد محدودیتهای توقف در این روز هم گفت: علاوه بر ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در محدودیت‌های تردد، مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی کاملا پاکسازی می‌شود. در عین حال ترمینال مسافربری غرب از ساعت دو بامداد دوشنبه تا خاتمه مراسم در روز سه‌شنبه تعطیل بوده و اتوبوس‌های به این مقصد از کمربندی آزادگان به ترمینال جنوب هدایت می‌شوند.

وی در ادامه مسیرهای جایگزین را اعلام کرد و گفت: کارکنان و مسافرین محدوده فرودگاه مهرآباد می‌توانند از مسیر شیخ فضل‌اله نوری، اتوبان تهران کرج و خیابان ورودی شهرک اکباتان و جاده مخصوص کرج به فرودگاه تردد کنند و مسیر مراجعت نیز از طریق فرودگاه خیابان معراج آیت‌اله سعیدی و خیابان هاشمی خواهد بود.

سرهنگ هاشمی افزود: مسافرین شهرستان کرج می‌توانند از اتوبان تهران ـ کرج و یا جاده قدیم استفاده کنند و از مسیر غرب به شرق با استفاده از محور کمربندی جاده مخصوص و جاده قدیم خیابان زرند و میدان شمشیری خودروها هدایت می‌شوند.

وی یادآور شد: مسیر مدعوین و مسئولان که دارای کارت تردد هستند از مسیر محمدعلی جناح به طرف جایگاه تعیین شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین گفت: شماره تلفن‌های 110 و 66935577 به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شهروندان فعال است.

کد خبر 74914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز