پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل فرماندهی راه‌های کشور اعلام کرد همه راه‌های اصلی کشور باز است.

به گزارش واحد مرکزی خبر سرهنگ علیشاهی گفت: همه راه‌های اصلی کشور باز و تردد خودروها در آن عادی است اما در این حال مرکز کنترل ترافیک پلیس راه با شماره تلفن 88255555 به سوالات هموطنان درباره شرایط جوی و ترافیکی راهها پاسخ می گوید.
 
علیشاهی گفت: با فرارسیدن تعطیلات پایان هفته و برای کاهش سوانح احتمالی جاده‌ای امروز - پنج شنبه - از ساعت 12 تا 23 و فردا جمعه از ساعت 5 بامداد تا 23، تردد انواع کامیون به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور دماوند فیروزکوه در مسیر تهران به قائم شهر و مسیر برگشت نیز فردا از ساعت 7 صبح تا 23 فقط تردد انواع تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

وی همچنین افزود: از امروز تا ساعت 23 جمعه هیجدهم بهمن ماه تردد انواع موتورسیکلت در محورهای کندوان، هراز، چالوس، فیروزکوه، قزوین به رشت، ساوه به همدان و تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ علیشاهی گفت: در محور ساوه به همدان در محدوده ساوه تا دوراهی قزوین - همدان نیز تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 امروزپنجشنبه ممنوع است.

وی با بیان اینکه فردا در محور ساوه به همدان از ساعت 7 صبح تا 23 تردد انواع تریلی و کامیون ممنوع است گفت: در محور قزوین به رشت نیز از ساعت 12 تا 23 از تردد تریلی و کامیون جلوگیری خواهد شد.

هم اکنون در همه محورهای ارتباطی استان چهار محال و بختیاری و محور گناباد در استان خراسان جنوبی برف می‌بارد.

علیشاهی گفت: در استان گیلان در محور اسالم به خلخال به علت کولاک و یخبندان، تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

در محور نطنز در استان اصفهان، در محور ماهان به بم در استان کرمان و در محور سلفچگان در استان قم مه غلیظ موجب محدودیت دید رانندگان شده است

کد خبر 74705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز