همشهری آنلاین: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سی امین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و مراسم بزرگداشت ورود تاریخی حضرت امام روح الله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این بیانیه که رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی آن را قرائت کرد، آمده است: دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب در تقویم های سالنما و روزنگار برای ملت حرکت آفرین ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست بلکه فرهنگ و دیدگاهی که در آن تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای افزایش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است.

در این بیانیه آمده است: برپایی حکومت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت ایران در طول سالها تلاش و مبارزه و جهاد به استقلال آن شتافته اند.

این بیانیه می افزاید: ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از غرقاب 2500 ساله حکومت ستمشاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموخته است و سرنوشت خویش را خود براساس آموزه های دین اسلام تعیین می کند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه فجر انقلاب از سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی نشات می گیرد آمده است : طبل رسوایی منحرفان و بدخواهان با پیروزی انقلاب اسلامی بر سر بازارها نواخته و چهره دروغین مصلحت اندیشان عافیت طلبان و سازشکاران فرصت طلبان در مقابل اراده ملتی به پا خواسته آشکار شده است و این خمینی کبیر بود که غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی اش را در ایران شکست.

این بیانیه با اشاره به سی سال توطئه و خباثت دشمنان، می افزاید: در سایه توکل به خداوند و اندیشه های امام راحل و نیز رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی مستحکم تر و ملت عزیز ایران مقاوم تر و استوارتر شده اند و راه پرافتخار خود را با قدرت و تکیه بر فرزندان دلیر و نسل جوان و آگاه کشور ادامه می دهد.

در این بیانیه آمده است: حرکت های توفنده و رهایی بخش مردمان پایدار فلسطین، غزه، عراق، افغانستان و مجاهدان حزب الله لبنان و نیز سردرگمی و واماندگی اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است و شــــفاف سازی و روشنگری رسالت اساسی فرزندان اصیل انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه با اشاره به این که بزرگترین آزادی ما توانایی تصمیم گیری و طرح تکلیف است خاطر نشان شده است: آینده روشن از آن کسانی است که برای آینده ای بانشاط، با صداقت و اخلاص فعالیت می کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب تبلور عینی باورهای درونی انسان هاست و مردم مستضعف و پابرهنه و محروم همچون همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند.

بیانیه ستاد مرکزی دهه فجر می افزاید: اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیر ملت ایران نبود نه در جنگ تحمیلی به پیروزی می رسیدیم و نه انقلاب اسلامی به سی سالگی می رسید.

در این بیانیه با تاکید بر این که تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه خود می دانند انقلاب اسلامی شکسته و سست نمی شود؛ آمده است: ملت وفادار ایران آماده اند برای هموارسازی مسیر تحقق سند چشم انداز در همه میدان ها حضور یابند.

در این بیانیه همچنین آمده است: پاسداری از انقلاب اسلامی، پاسداری از آرمان های پویا و پیش رونده است و کتاب سی سالگی انقلاب اسلامی حاوی تازه ترین پیام ها برای همه بشر است.

بیانیه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی پیام انقلاب را پیام اسلام، عدالت، معنویت، نجات انسان ها و جوامع بشری دانسته و آورده است: صدای اسلام در هر نقطه ای از جـــــــهان امید بخش و برای مستکبران تهدیدکننده است.

در این بیانیه تصریح شده است: بیداری احساسات اسلامی در میان ملت های مسلمان، دمیده شدن روح اعتماد به نفس در جوامع مختلف دنیا در سایه قامت بلند نظام اسلامی میسر شده و لازمه دهه چهارم انقلاب اسلامی نگهداری و تحکیم بخشیدن به این الگوی درخشان در عصر کنونی است.

این بیانیه می افزاید: امروز ملت مظلوم فلسطین و نیروهای آگاه و روشنفکران مسلمان به ملت بزرگ ایران که پرچم نهضت عظیم اسلامی را به دست گرفته است چشم امید بسته اند و بار امانتی که بر دوش ملت ایران قرار گرفته از همیشه تاریخ سنگین تر است.

در بیانیه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید شده است: اجرای این رسالت بزرگ مستلزم قوت ایمان، اراده، توکل به خدا، اطاعت از رهبری و برخوردار بودن از آمادگی های مادی و معنوی برای ورود به دهه عدالت و پیشرفت است.

در این بیانیه همچنین آمده است: امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی، اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است و اگر ارزش های انقلاب را از دست بدهیم بی تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.

بیانیه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرده است: تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی وقفه چند نسل است و جوانان مومن در این راه تکلیف سنگین تری بر عهده دارند.

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این بیانیه خاطر نشان کرده است: آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی نوید بخش پیشرفت و عدالت در همه عرصه هاست.

کد خبر 74314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز