جمعه ۲۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) هزاران نیروی امنیتی را در روز تحلیف باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن به حالت آماده باش در خواهد آورد.

به گزارش ایسنا فرماده‌ نیروهای شمالی در آمریکا اعلام کرد: نیروهای مسلح آمریکا 20 ژانویه ‌آینده در واشنگتن به حالت آماده باش در خواهند آمد و در این راستا نیروی هوایی آمریکا نیز در این طرح امنیتی مشارکت خواهد داشت و شبکه‌ عظیمی از حمایت‌های پزشکی و امدادرسانی تشکیل خواهد شد.

وی گفت: این تدابیر امنیتی در راستای جلوگیری از هر گونه حمله تروریستی در روز مراسم تحلیف باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا است، چرا که پیش‌بینی می‌شود میلیون‌ها تن در این شهر حاضر شوند.

روزنامه اماراتی الاتحاد به نقل از این ژنرال آمریکایی نوشت: ما هیچ تهدیدی دریافت نکرده‌ایم اما باید در این روز مهم و تاریخی نسبت به هر گونه احتمال هوشیار باشیم.

این مسئول ادامه داد: در این روز 7500 سرباز و چهار هزار تن از نیروهای گارد ملی در حالت آماده باش خواهند بود.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا - کانادا در آمریکای شمالی گشت زنی‌های هوایی خود را بر فراز حریم هوایی آمریکا در راستای جلوگیری از هر گونه حمله‌ احتمالی افزایش خواهد داد و سکوی پرتاب موشک‌های پاتریوت در واشنگتن مستقر خواهد شد

کد خبر 71024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز