پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۱
۰ نفر

دوچرخه شماره 482، پنجشنبه 18 مهر، در 16 صفحه منتشر شد.

در این شماره که ویژه روز جهانی کودک است، علاوه بر مطالب مربوط به این موضوع، مسابقه‌های متنوعی هم طراحی شده‌اند که علاقه‌مندان می‌توانند در آنها شرکت کنند. این مسابقه‌ها بر اساس شعار امسال روز جهانی کودک، یعنی «احتیاط، شادی، زندگی»، طراحی شده‌اند.

«مراسم روز جهانی کودک و هفته کودک را در تهران همیاران محیط زیست شهر تهران اجرا می‌کنند؛ نوجوان‌هایی که با عشق به آسمان آبی، درخت‌های سرسبز و شهری زیبا، لباس همیاران سبز را بر تن کرده‌اند». « یاری دست‌های سبز نوجوان‌ها» مطلبی است درباره همیاران محیط زیست.

   «تجربه کودکی فقط یک بار اتفاق می افتد!»، «من کودک نیستم»، «روح کودکی»، «روز پرواز ماهی‌ها»، « کمک کنیم بچه‌ها از حقوق خود دفاع کنند »، « پیکاسوهایناشناخته»، « جمع شوید به دور من، سرک کشید به متن من» و ... از مطالب این شماره هستند.

    «تو چه حقوقی داری»، «چرا مواظب خودم باشم؟»، «بچه‌های خطر»، «شادم که زنده‌ام»، «چشم تیزبین خبرنگار»،‌«بهترین شهر دنیا چه شکلی است؟» عنوان مسابقه‌های نقاشی، داستان‌نویسی، شعر، عکاسی و ... هستند که در این شماره طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با آنها در مطلبی با عنوان «مسابقه‌ احتیاط، شادی، زندگی» آشنا شوید و اگر دوست داشتید در این مسابقه‌ها شرکت کنید.

   آثار نوجوانان هم که بخش ثابت هر شماره دوچرخه است.

کد خبر 65057

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز