همشهری آنلاین: سیزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان با انتشار فراخوانی ناشران کتاب‌های کودک را به مشارکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره با انتشار فراخوان خود از ناشران و نویسنده‌ها، مترجمین، شاعران و هنرمندان عرصه تصویرگری و گرافیک کتاب‌های کودک خواسته است که سه نسخه از هر یک از آثارشان را تا 15 مهر به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال کنند.

جشنواره دوسالانه کتاب کودک و نوجوان آثار منتشر شده در این حوزه را در سال‌های 1385 و 1386 مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گفته جعفر ابراهیمی دبیر این جشنواره، سیزدهمین دوره این رویداد فرهنگی و ادبی، بهمن امسال، علاوه بر معرفی برترین‌ آثار منتشر شده در حوزه کتاب کودک و نوجوان، در عین حال با نمایشگاه آثار ناشران کتاب‌های کودک همراه خواهد بود.

ابراهیمی افزود: این کتاب‌ها در چهار رشته شعر، داستان تألیفی، داستان ترجمه‌ای، گرافیک و یک بخش ویژه شامل کتاب‌های منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در 30 سال گذشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا روز 15مهر امسال آثار خود را به تهران، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 24، دبیرخانه جشنواره کتاب و مطبوعات ارسال کنند.

کد خبر 62816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز