همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در 2 بزرگراه صیاد شیرازی و نیایش خبر داد.

حجت الله بهروز گفت: از ابتدای مهرماه به وسیله این دوربین‌ها هرگونه تخلف رانندگی ثبت و جریمه متخلفان به در منازل آن‌ها ارسال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران گفت: 12 دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه نیایش نصب شده و تا نیمه شهریور ماه 8 دوربین بزرگراه صیاد شیرازی نیز نصب خواهد شد تا پس از تست‌های اولیه و بررسی‌های فنی از ابتدای مهرماه عملا از این دوربین‌ها برای ثبت تخلفات و برخورد با متخلفان استفاده شود.

وی تصریح کرد: محلی برای استقرار نمایندگان راهنمایی و رانندگی در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در نظر گرفته شده تا آن‌ها بتوانند از طریق دوربین‌های ثبت تخلفات به راحتی این دو بزرگراه را تحت کنترل و نظرات قرار دهند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر آن که تا پایان سال بیش از 59 دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه‌های شهر تهران نصب خواهد شد، افزود: این دوربین‌ها تمام طول بزرگراه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند به گونه‌ای که امکان ندارد تخلفات یک خودرو از دید دوربین‌ها پنهان بماند.

حجت الله بهروز با بیان اینکه با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلفات کنترل بزرگراه‌ها بسیار آسان تر می‌شود، گفت: جریمه متخلفان از ابتدای مهر ماه به در منازلشان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه‌های بعدی که به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز خواهند شد هنوز به طور دقیق مشخص نشده‌اند اما بزرگراه‌های همت، یادگار اما (ره)، مدرس و امام علی(ع) در اولویت نصب این دوربین‌ها هستند.

کد خبر 61324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز