یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سید عبدالحسین مختاباد خواننده و‌ آهنگسازشناخته شده،به همراه سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو 6 تا 8 شهریور در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازند.

عبدالحسین مختاباد در گفت وگویی با همشهری آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: در این اجرا که در قالب گروه رودکی صورت می‌گیرد، برخی قطعات تازه از ساخته‌های دوستان گروه رودکی و نیز برخی کارهای تازه خودم را اجرا خواهم کرد.

مختاباد که چندی قبل در مراسم خانه ساروی‌ها به اتفاق گروه برادران محمد چند قطعه مازندرانی هم خوانده بود از خواندن برخی قطعات دیار شمال خبر داد و گفت: در بخشی از این کنسرت قسمت هایی از آلبوم «ماه مجلس»را که همراهی آواز و پیانوی سامان احتشامی است نیز اجرا خواهد شد. [گفت وگو با عبدالحسین مختاباد در باره آلبوم ماه مجلس]

در کنسرت گروه رودکی،‌ مهدی وحدتی با تار، آرش فلاح با نی، مسلم علی پور و مجید محیط با کمانچه، هومن مهدویان با بم تار،یعقوب نوروزی با عود،رضا دربندی با دف،احسان بزرگمهر با تمبک مختاباد را همراهی خواهند کرد.

بخش اول برنامه در بیات اصفهان و توسط ارکستر ایرانی اجرا می‌شود و بخش دوم در دستگاه شور خواهد بود.

بلیت‌های کنسرت گروه رودکی در تالار وحدت، نشر ققنوس، نشر دارینوش، نشر سیاه و سفید، آموزشگاه احتشامی و انجمن موسیقی ایران عرضه می‌شود.

کد خبر 60782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز