چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: با فروش آخرین قطعه بلیت کنسرت همایون شجریان و گروه دستان در ساعت ۲۰:۵۴ دقیقه روز سه‌شنبه اول مرداد ماه، بلیت‌های این کنسرت به اتمام رسید.

به گزارش همشهری آنلاین از سایت دل‌آواز که فروش بلیت از طریق این سایت و سایت شجریان کنسرت صورت می گرفت بلیت‌های کنسل شده در روز یکشنبه ۶ مرداد برای فروش عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کنسرت، بلیت‌های کنسرت همایون شجریان و گروه دستان درحالی به اتمام رسید، که از ساعات ابتدایی آغاز به کار سامانه بلیت فروشی کنسرت با استقابل علاقه‌مندان مواجه بود و بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی کنسرت ظرف کمتر از ۵ دقیقه به اتمام رسید.

علاقه‌مندانی که موفق به رزور اینترنتی بلیت شده‌اند تا ساعت ۱۶ روز شنبه پنجم مرداد (طبق زمان‌بندی اعلام شده) فرصت دارند تا با پرداخت اینترنتی، خرید بلیت خود را قطعی کنند. بلیت‌هایی که در مهلت تعیین شده، خرید آنها نهایی نشود، کنسل شده تلقی می‌شود و از ساعت ۱۲ روز یکشنبه مجددا برای فروش در سامانه فروش بلیت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است به منظور ایجاد تسهیل برای کلیه علاقه‌مندان، راهنمای تصویری پرداخت اینترنتی وجه بلیت‌ها در بخش پرداخت سامانه فروش بلیت قرار گرفته و شیوه پرداخت هر یک از بانک‌ها به طور جداگانه تشریح شده است. [فروش اینترنتی بلیت کنسرت همایون شجریان و گروه دستان]

کد خبر 58789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز