مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۵ - ۰۶:۰۶
۰ نفر

برای طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده، 60 هزار تاکسی بالای 15 سال سن شناسایی شد.

در راستای اجرای تبصره 13 قانون بودجه سال 85 مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی و طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، 60 هزار تاکسی بالای 15 سال سن شناسایی شد.
به گزارش خبرنگار همشهری، حسن تیموری مدیرعامل شرکت تاکسیرانی اعلام کرد از تاریخ 85/5/14 تاکنون بیش از 6 هزار و 251 تاکسی پلاک موقت و پلاک دایم ثبت نام کردند.

تیموری ادامه داد: آن دسته از تاکسی هایی که در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند و شماره ثبت نام آنها تا 1300 است به منظور استفاده از تسهیلات پیش بینی شده در طرح نوسازی حداکثر تا تاریخ 85/7/28 به واحد تبدیل به احسن سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

به گفته تیموری تاکنون 47درصد از متقاضیان برای سمند 47درصدبرای پژو و 6درصد برای پراید ثبت نام کردند. وی اظهار داشت: متقاضیانی که خواستار پراید باشند می توانند این خودرو را با 2 میلیون تخفیف و تا سقف 5 میلیون تومان وام با سود 14درصد که پرداخت 7درصد آن را دولت تقبل کرده است در اختیار گیرند. همچنین به متقاضیان پژو و سمند هم 3 میلیون تومان تخفیف و 5 میلیون تومان وام با همان سود تعلق خواهد گرفت.

تیموری خبر داد: ظرف یکی دو هفته آینده نخستین سری واگذاری خودروهای سمند مدل EL به تعداد 60-50 دستگاه آغاز خواهد شد.

وی درباره نحوه تعیین تکلیف آن دسته از رانندگان متقاضی که ماههاست علیرغم تحویل خودرو و انجام اقدامات لازم هنوز خودروی جدیدشان را تحویل نگرفته اند گفت: تقاضای این گروه از تاکسیرانان مربوط به قبل از اجرایی شدن تبصره 13 قانون بودجه بود. با این حال در جلسه ای که با مسئولان وزارت کشور داشتیم مقرر شد این دسته از افراد خارج از نوبت و سریعتر خودرویشان را دریافت کند.

کد خبر 5783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز