شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد رضا شجریان، ظهر شنبه در سومین نشست شورای عالی خانه موسیقی با هیئت مدیره این نهاد مدنی از موافقت خود برای اجرای برنامه در جشن خانه موسیقی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا شجریان با اعلام این که هنرمندان موسیقی باید با یکدیگر باشند و به برکشاندن خانه موسیقی به عنوان نهاد مدنی و صنفی خود همت بگمارند از دیگر هنرمندان هم خواست که در این امر مشارکت کنند و در‌آمدهای حاصل از این کنسرت را به تملک کامل ملک در اختیار خانه موسیقی اختصاص دهند.

در این نشست نکات دیگری هم درباره مسائلی چون دفاع از حقوق صنفی اهالی موسیقی، وضعیت کنسرت‌های هنرمندان خانه موسیقی و برگزاری نشست‌هایی درباره موسیقی ایرانی و چندصدایی مطرح شد که قرار شد در بیانیه‌ای جدا اعلان عمومی شود.

بر اساس این گزارش در این نشست دکتر مصطفی‌کمال پور تراب، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای، شاهین فرهت، هوشنگ ظریف از شورای عالی خانه موسیقی و محمد سریر، داریوش پیرنیاکان، حمید رضا نوربخش و رامین جزایری از هیئت مدیره و سید ابوالحسن مختاباد به عنوان بازرس خانه موسیقی حضور داشتند.

جشن خانه موسیقی به دبیری داریوش پیرنیاکان قرار است مهرماه امسال برگزارشود و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته امکان دارد هنرمندانی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری و ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک هم به همراه شجریان برای خانه موسیقی کنسرت دهند.

کد خبر 57107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز