مدیرکل ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری تهران گفت: دفاتر خدمات الکترونیک شهر هم اکنون در مناطق ۲۲گانه توسط کارکنان شهرداری اداره می‌شوند که از پاییز امسال بخش خصوصی عهده دار ارائه خدمات در این حوزه خواهد شد.

به گزارش همشهری، فرزان شیروان‌بیگی خاطرنشان کرد: فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر براساس مصوبه شورای شهر از سال گذشته در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت و این دفاتر در مناطق ۲۲ گانه تهران با استفاده از کارکنان شهرداری شروع به فعالیت کردند.

وی استفاده از توان بخش خصوصی را از اهداف اولیه شهرداری تهران در دایر کردن این دفاتر دانست و افزود: فراخوان دعوت از بخش خصوصی ابتدای سال‌جاری از طریق سایت شهرداری و روزنامه‌ها ارائه شد که ۱۱۷۰ نفر ابتدای امر اعلام آمادگی کردند که از میان آنها پس از بررسی مدارک، ۳۰۰ نفر پذیرفته شد.

مدیرکل ضوابط و مقررات معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران یادآور شد: از میان این افراد ۱۵۰ نفر مراحل کنترل صلاحیت‌های فنی، کارشناسی، اجرایی و... را طی می‌کنند و همزمان با این مرحله سرفصل‌های آموزشی و دوره‌های توجیهی را نیز طی خواهند کرد تا در نهایت ۷۰ نفر به‌عنوان برگزیده نهایی معرفی شوند.

کد خبر 56985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز