همشهری آنلاین: کارگاه تفکر خلاق تازه‌ترین فعالیت آموزشی است که مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تابستان امسال بچه‌های تهرانی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی کانون،این مرکز همچنان در کنار این فعالیت جدید کارگاه‌های هنر خلاق خود را نیز برپا کرده است.

در کارگاه‌های تفکر خلاق بچه‌های 5 تا 14 ساله در کلاس‌های "قصه‌گویی"، "نمایش خلاق"، "نقاشی"، "صورتک‌سازی" و "بازی‌های خلاق"، همکاری جمعی و به کارگیری شیوه‌های مختلف برای حل یک مشکل را در جریان یک فعالیت گروهی شاد و با نشاط تمرین می‌کنند تا در جریان آن با مهارت‌های زندگی مانند مهارت‌های ارتباط اجتماعی بیشتر آشنا شوند.

این کارگاه‌ها به صورت یک بسته ارایه می‌شود و بچه‌ها با شرکت در آن در عین فراگیری هنرهای خلاق به تکمیل یک داستان یا اجرای نقاشی از بخش‌های مختلف قصه یا بازی‌های شاد در کنار یکدیگر اقدام می‌کنند، هدف از برپایی این کارگاه‌ها ایجاد زمینه‌ای برای بیان عواطف و احساس، آشنایی با حقوق دیگران و رعایت آن، احترام به بزرگ‌ترها و تقویت حواس شنوایی و بینایی، برشمرده شده است.

بر اساس این گزارش کارگاه‌های هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران  نیز همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، کلاژ، سفال‌گری دستی و با چرخ، عروسک‌سازی و کاردستی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این کارگاه‌ها تا روز 15 تیر صبح و بعد از ظهر ادامه دارد.

کد خبر 56574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز