پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: انگین فیرات به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایسنا دستیار سابق علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه ۵ تیر از تیم ملی جدا شده است [در همین رابطه] با عقد قراردادی یک ساله، به طور رسمی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شد.

محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اعلام این خبر گفت: پس از بحث و رایزنی‌های متعدد پیرامون انتخاب سرمربی و با توجه به برگزاری ۳ جلسه هیات مدیره باشگاه با انگین فیرات، در نهایت با اجماع هیات مدیره این مربی ۴۰ ساله برای فصل آینده، هدایت طلایی پوشان اصفهان را عهده دار شد.

وی با بیان این که آشنایی کامل به فوتبال ایران، شناخت از فرهنگ و ظرفیت بازیکنان ایرانی و تجارب قابل توجه در تیم‌های اروپایی از دلایل انتخاب انگین فیرات است، افزود: قرارداد وی برای یک فصل است و طبق قرارداد در صورت توافق طرفین تا سه سال قابل تمدید است.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: یک دستیار از کشور ترکیه نیز وی را در کادر رهبری تیم همراهی می‌کند و رالف و آنتونیو مربیان برزیلی تیم نیز با نظر وی همکاری‌شان را ادامه خواهند داد.

وی با تشکر از همکاری و تعامل سازنده‌ی سرمربی تیم ملی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از مذاکرات تلفنی با علی دایی، وی پس از هماهنگی‌های لازم با فدراسیون فوتبال، با نگاهی مثبت همراهی قابل توجهی را با ما انجام داد که لازم است به طور ویژه از وی سپاسگزاری کنیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان یادآور شد: انگین فیرات از پنجشنبه ۶ تیر کار خود را آغاز می‌کند و تیم را مهیای حضور در اردوی ترکیه در ۱۵ تیرماه خواهد کرد.

کد خبر 56177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز