همشهری آنلاین: می‌دانم شما لقب‌های زیادی دارید یکی از لقب‌های شما اسم من است. من اسمم را خیلی دوست دارم.

زیرا یکی از بهترین اسم‌های دنیا و لقب شماست و سعی می‌کنم همیشه مثل شما باشم.

این بخشی از نامه‌ای است که محدثه وهاب‌رجایی دختر 10 ساله مشهدی و عضو مرکز شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حضرت فاطمه زهرا (س) نوشته است تا نامه او و دوستانش در کنار هم، طولانی‌ترین نامه به بهترین مادر دنیا لقب گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، بیش از 53 کودک و نوجوان عضو کتابخانه شماره 1 کانون مشهد در این فعالیت جمعی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در طول یک هفته شرکت کردند و صمیمانه حرف‌های دلشان را با فرزند پیامبر اکرم(ص) واگویه کردند و با نقاشی‌های خود آن را آراستند.

نامه‌های کودکان مشهدی در قالب برنامه طولانی‌ترین نامه به بهترین مادر دنیا در پایان این فعالیت به هم چسبانیده شد و مربیان کانون نیز تلاش کردند تا به معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برای بچه‌ها بپردازند.

بر اساس این گزارش در میان نامه‌های کودکان نامه جواد، پسری 10 ساله که خود را بازیگوش معرفی و گاهی مادرش را هم اذیت می‌کند، قابل توجه است.

جواد خطاب به حضرت فاطمه زهرا(س)  نوشته است که در عین اذیت مادرش گاهی هم به او کمک می‌کند و بعد میزان علاقه خود و خانواده‌اش را به ریحانه نبی مکرم اسلام این گونه بازگو کرده است: من و پدر و مادرم شما را دوست داریم و به شما سلام می‌رسانیم. من وقتی به حرم می‌روم از طرف همه شهیدها نماز می‌خوانم. همین‌طور برای شما. من تا به حال به حرم شما نیامدم.

بعضی وقتها پدر و مادر من با هم دعوا می‌کنند کمک کن تا آنها دیگر با هم دعوا نکنند. من دعا می‌کنم تا سال دیگر هم در درس‌هایم موفق باشم.

کد خبر 56119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز