گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری با قدردانی از عموم مردم برای رعایت صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق، از مسئولان دستگاه‌های دولتی درخواست کرد تا در کاهش مصرف برق مجموعه‌های اداری و اجرایی جدیت لازم را به خرج دهند و همکاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمود احمدی نژاد در جلسه عصر دیروز هیات وزیران با اشاره به وجود خشکسالی، کم شدن ظرفیت تولید نیروگاه‌های برقابی و همچنین مصارف جدید گفت: با درخواست وزارت نیرو، مردم در مصرف برق صرفه جویی مناسبی داشته‌اند که این همکاری باید در آینده تداوم داشته باشد تا هموطنان دچار مشکل و قطعی برق نشوند. 

رئیس جمهوری همچنین به صدا و سیما توصیه کرد تا برای تشویق مردم به مصرف صحیح و بهینه برق، برنامه‌های مناسب را تدارک ببیند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز تأسیس جهادسازندگی، اظهار داشت: بدون تردید اگر جهاد سازندگی نبود، کشاورزی در کشور رشد نمی‌کرد و این همه عمران و بهداشت و امید و نشاط در روستاهای کشور به وجود نمی‌آمد.

وی لقب سنگرسازان بی‌سنگر را در دوران دفاع مقدس لقبی ارزشمند قلمداد کرد که بیانگر سپر بلا شدن برای رزمندگان، ملت و انقلاب و آرمان‌های آن بود.

احمدی نژاد با اشاره به لزوم توجه ویژه به روستاهای کشور، تاکید کرد: روستاییان اعم از کشاورزان و دامپروران باید احساس کنند که مورد توجهند زیرا پایه استقلال کشور در روستاهاست.

کد خبر 55049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز