یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهرام ناظری که چندی قبل خبر ممانعت از برگزاری کنسرت وی در یزد خبرساز شده بود، از اواسط تیر ماه با دادن کنسرت در این شهر تور کنسرت خود در ایران را کلید خواهد زد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر پس از دو سال وقفه در اجرای کنسرت‌های ناظری، وی ابتدا در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه در یزد و سپس در شهرهای کرمان، قزوین ،اصفهان و تهران کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد.

مدیر برنامه های ناظری از همکاری و هماهنگی خوب با دست اندرکاران ارشاد شهرهای یاد شده و برخی از نهادهای ذیربط خبر دادو ابراز امیدواری کرد بعد ازماه مبارک رمضان کنسرت های دیگر ناظری هم اجرا شود.

وی همچنین از حضور شهرام ناظری در پاریس خبر داد و گفت: ناظری به همراه هنرمندانی از آمریکا، هندوستان، آلمان و برخی کشورهای افریقایی و... به دعوت «جرالد ویولت» رئیس تئاتر شهر پاریس در این مراسم حضور پیدا می کند و به مدت ده دقیقه به اجرای موسیقی ایرانی خواهد پرداخت.[شهرام ناظری و دریافت نشان لژیون دنور]

ناظری که  سال گذشته در تالار تئاتر شهر پاریس جایزه شوالیه خود را دریافت کرد، ۲۳ خرداد برای خداحافظی رئیس این مجموعه فرهنگی آواز خواهد خواند.

جرالد ویولت از چهره های فرهنگی و شناخته شده فرانسه است که نزدیک به سی سال ریاست مهمترین مرکز هنری فرانسه یعنی تئاتر شهر پاریس را بر عهده داشته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین ویولت سال گذشته در مراسمی جایزه صاحب منصبی ناظری را به وی اهداء و از صدای وی تقدیر کرد.

کد خبر 54157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز