همشهری آنلاین: نشست صبح چهارشنبه (۸ خرداد) افشین قطبی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد جدید با این باشگاه بدون نتیجه گیری خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس، در پی این نشست، تکلیف ادامه حضور افشین  قطبی در جمع سرخپوشان به جلسات بعدی که نخستین آن بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود موکول شد.

پس از مذاکرات ابتدایی افشین قطبی با مسئولان باشگاه پرسپولیس که روز یکشنبه هفته جاری انجام شد، امروز برای دومین بار این مربی با حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره نشست.

قطبی که پیش از این ابراز تمایل کرده بود در صورت برآورده شدن برخی خواسته هایش قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید کند امروز با کاشانی مجددا ملاقات کرد اما برای عقد قرارداد جدید به توافق نهایی نرسید.

در پی نشست ناموفق صبح چهارشنبه، پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دومین نشست امروز مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی در دفتر علی سعیدلو برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و افشین قطبی عصر امروز در دفتر کار علی سعیدلو برگزار خواهد شد که وی نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این نشست حضور می یابد.

افشین قطبی در خصوص نشست خود با کاشانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: هفت سال است بدون وقفه و استراحت در تیم های باشگاهی و ملی فعالیت می‌کنم و حالا می‎خواهم به این نتیجه برسم که قدرت، انگیزه، توانایی و دقت لازم را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا دارم یا خیر.

وی افزود: هدفگذاری پرسپولیس برای فصل آینده باید قهرمانی در آسیا باشد و هر کسی که این مسئولیت را می‎پذیرد باید بتواند 16 تا 20 ساعت در طول روز وقت بگذارد. برای همین در این نشست صادقانه، شفاف و صریح درباره موضوعات مختلفی که برای موفقیت پرسپولیس لازم است، صحبت کردیم و این نشست‌ها ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این نشست ها به تمدید قرارداد وی با این تیم منجر خواهد شد؟، اظهار داشت: امروز و فردا هم مذاکره کرده و شرایط را بررسی می‎کنیم. چیزی که باید بگویم این است که به استراحت نیاز دارم و نمی‎دانم باشگاه پرسپولیس مجاز است این فرصت را در اختیار من قرار دهد یا اینکه باید تصمیم گیری اتخاذ کند.

قطبی ادامه داد: اگر پرسپولیس از همین فردا کار برای قهرمانی در لیگ ایران و آسیا را آغاز کند دیر است و این تیم باید خود را برای یک فصل سخت و فشرده مهیا سازد.

وی تصریح کرد: نمی‎خواهم به هواداران پرسپولیس قولی بدهم که نتوانم به آن عمل کنم. من می‌خواهم شرایط خود را بسنجم و ببینم می توانم این تیم را قهرمان آسیا کنم یا خیر.

قطبی در پایان گفت: در جلسات اخیر شرایطم را به حبیب کاشانی گفته‌ام البته باید بگویم مسائل مالی برایم اهمیتی ندارد و باید مسائل دیگری را بررسی کرد.

کد خبر 53436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز