شرکت کارگزاری رضوی بیشترین ارزش معاملات بورس در اردیبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار همشهری، بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته فهرست خلاصه معاملات شرکت‌های کارگزاری را در اردیبهشت‌ماه منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی بورس شرکت کارگزاری رضوی با در اختیار گرفتن ۱۵.۸ درصد از ارزش کل معاملات درصدر رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری قرار گرفت.

این کارگزاری در طول اردیبهشت‌ماه امسال یک هزار و ۹۹۱ میلیارد ریال سهام را در ۵ هزار دفعه معامله کرده است. این میزان سهام شامل معاملات، فرد، بلوک، عمده و کارگری است.

پس از شرکت کارگزاری رضوی، شرکت‌های توسعه سهند و کارگزاری حافظ به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. کارگزاری حافظ توانسته بود رتبه اول مبادلات فروردین‌ماه را به خود اختصاص دهد.

اما در مبادلات اردیبهشت‌ماه با معامله ۷۲۵ هزار میلیون ریال ۵.۷ درصد از ارزش کل مبادلات را به دست آورد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

شرکت کارگزاری توسعه سهند نیز ارزش معاملاتش در ماه گذشته به یک هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال رسید و توانست ۱۴.۹ درصد از کل معاملات بازار را به خود اختصاص دهد.

پس از این ۳ کارگزاری، شرکت‌های کارگزاری بهگزین، کیمیا سهم، مفید و بانک کشاورزی به ترتیب با در اختیار گرفتن ۵.۵، ۴.۴، ۳ و ۲.۷ از ارزش مبادلات در رده‌های بعدی جای گرفتند.

کد خبر 52744

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز